Το νέο μοντέλο θα τροφοδοτείται από δύο αποδοτικούς κινητήρες μικρής χωρητικότητας, τον 3κύλινδρο 1.0 Boosterjet με 111 άλογα και τον 1.2 Dualjet, ο οποίος με τη συνεργασία χειροκίνητου ή αυτόματου CVT κιβωτίου ταχυτήτων θα αποδίδει 90 άλογα. Στην έκδοση με τα 1,2 λίτρα θα υιοθετεί και ένα «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το Ιgnis το οποίο συμπληρώνει την γκάμα της φίρμας ( Vitara, Swift , Βaleno) αργότερα θα προσφέρεται και με το σύστημα τετρακίνησης της ιαπωνικής εταιρείας και θα κάνει «ποδαρικό» στην Ευρώπη τον Οκτώβριο στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι και θα αρχλίσει να πωλέιται στις αρχές του 2017.
Βαγγέλης Γκούμας