Η απόλυτα επιτυχημένη εμπορική πορεία των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα του Tivoli (μαζί με το XLV) αποτυπώνεται στις εξαιρετικές πωλήσεις τους, που συνέβαλαν στον 3πλασιασμό της κατηγορίας των compact SUV στην κορεάτικη αγορά το 2015, σε σύγκριση με το 2014, αλλά και στην επιπλέον αύξηση του εν λόγω segment κατά ακόμα 34% με βάση τις πωλήσεις το πρώτο 5μηνο εφέτος, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Και σε αυτή την αγορά το brand name Tivoli έχει καθιερωθεί ως το Νο 1 της κατηγορίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα του Tivoli, αυξήθηκαν κατά 55,9% για το διάστημα Ιανου��ρίου – Μαΐου 2016, σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Βαγγέλης Γκούμας