33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος: o αγώνας ξεκίνησε...

Mε την υπερειδική διαδρομή "Λαμία"

33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος: o αγώνας ξεκίνησε...
Το 33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου, με την διεξαγωγή της υπερειδικής διαδρομής "Λαμία" στην περιοχή του ΧΥΤΑ Λαμίας, που είχε μήκος 3,7 χιλιομέτρων. Οι διαδικασίες του αγώνα, που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) είχαν ξεκινήσει από το μεσημέρι, όταν και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς, που είναι και χορηγός ονομασίας, ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων.

Μετά από αυτό 32 πληρώματα, όσα δηλαδή βρίσκονται στη λίστα συμμετεχόντων, πήραν εκκίνηση από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας και κατευθύνθηκαν προς την υπερειδική διαδρομή, για το εναρκτήριο σκέλος του αγώνα. Λίγη ώρα πριν την εκκίνηση, η βροχή έδειξε να περιπλέκει την κατάσταση, όμως εντέλει δεν αποδείχθηκε αρκετή ώστε να αλλάξει το οδόστρωμα και την πρόσφυση στη διαδρομή.

Τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική, σημείωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να ακολουθούν και τους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Πετρόπουλο (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) να είναι τρίτοι.
Καρέλλης-Ντότσικας[1].jpg
Στην κατηγορία F2, ταχύτεροι ήταν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Ηλίας Αγγελής (Toyota Yaris, C6-A5), που όμως δέχθηκαν ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη στην εκκίνηση της διαδρομής, με αποτέλεσμα στην κατάταξη της κατηγορίας να προηγούνται οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) και να ακολουθούν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7).

Την τριάδα της F2 μετά την εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα, διαμορφώνουν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000, C3-E11), οι οποίοι πάντως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ έχασαν και χρόνο λόγω μιας μικρής εξόδου ακριβώς πριν τον τερματισμό της διαδρομής.

Σημειώνεται, ότι οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) χτύπησαν σε μια πέτρα με αποτέλεσμα να προκαλέσουν μικρό πρόβλημα στο πίσω αριστερά μέρος του αυτοκινήτου τους, ενώ οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο από τα μισά της ειδικής διαδρομής. Επιπλέον, ένα από τα πληρώματα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στην F2, οι "Pazonen"-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5), είχαν τετ-α-κε στην τελευταία στροφή με αποτέλεσμα να χάσουν και εκείνοι με τη σειρά τους, χρόνο.

Το 33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος συνεχίζεται την Κυριακή 26 Ιουνίου, με δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Ελευθεροχώρι, Ρεγγίνι-Καρυά) που έχουν αγωνιστικό μήκος 72,78 χιλιομέτρων και μαζί με την σημερινή Υπερειδική "Λαμία", διαμορφώνουν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 χιλιομέτρων. Ο καιρός συνεχίζει να αποτελεί ερωτηματικό, καθώς η πιθανότητα βροχής είναι υψηλή με αποτέλεσμα η διαδικασία επιλογής ελαστικών να περιπλέκεται. Ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Πανελλήνια έκθεση Λαμίας στις 15:32, ενώ η απονομή θα φιλοξενηθεί στον όμορφο χώρο του Τουριστικού Περιπτέρου Αγίου Λουκά, στον Άγιο Λουκά Λαμίας, στις 17:45.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top