Οδηγούμε τη νέα BMW 218i Active Tourer

Μια επαναστατική κίνηση για την ιστορία της

Οδηγούμε τη νέα BMW 218i Active Tourer
«Κίνηση μπροστά για την BMW; Πολύ… επαναστατικό δείχνει.» Αυτό είπαν πολλοί «Μπε-εμ- βε-δάκηδες» οι οποίοι αντιμετώπισαν με απορία ή και με δυσπιστία το νέο πολυμορφικό μοντέλο της εταιρείας. Μιλάμε για την σειρά 2 Active Tourer με διαστάσεις μήκος 4.342 x πλάτος 1.800 x ύψος 1.555 mm η οποία αν μη τι άλλο είναι και …φιλική προς την εφορία με το «μαζεμένο» κυβισμό των 1,5 λίτρων του τρικύλινδρου ολοκαίνουργιου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που έχει στην «καρδιά» της.

Η δουλειά των σχεδιαστών και των μηχανικών του νέου μοντέλου έγινε πιο εύκολη καθώς είχαν στην διάθεση τους έτοιμο το πάτωμα από το τελευταίο Mini Countryman. Πάνω στην πλατφόρμα UKL1 η Bαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία «έχτισε» το πολυμορφικό αμάξωμα που ξεχωρίζει με την μοντέρνα σπορ σχεδίαση του. Ξεχωρίζει το μπροστινό κεκλιμένο μέρος όπου το βλέμμα τραβάει η γνωστή μεγάλη μάσκα με τις γρίλιες . Μυώδεις γραμμές διατρέχουν το ψηλό αμάξωμα το οποίο καταλήγει σε ένα όμορφο πίσω μέρος με φωτιστικά σώματα σχήματος L που προσδίδουν ακόμη μεγαλύτερη δυναμικότητα στην 2 Active Tourer. Από την θέση του οδηγού εντυπωσιάζεσαι από την υψηλή ποιότητα κατασκευής ,
bmw active tourer 2.jpg
Το βαθύ ταμπλό που σου δίνει και ένα μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας αλλά και πολυτέλειας καθώς στο μοντέλο της δοκιμής μας ήταν επενδυμένο με δέρμα όπως και τα καθίσματα ,η κονσόλα αλλά και οι πόρτες. Μάλιστα σε συνδυασμό με τα φιλέτα ξύλου η πολυτέλεια φτάνει σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Με το πάτημα του διακόπτη εκκίνησης εμφανίζεται μπροστά σου το σύστημα Head-Up Display που προβάλλεται σε μια οθόνη η οποία βρίσκεται μεταξύ τιμονιού και παρμπρίζ δίνοντας βασικές πληροφορίες, όπως είναι η ταχύτητα του οχήματος οι προειδοποιήσεις για την κυκλοφορία και οδηγίες του navigation.Στο ταμπλό υπάρχει μία high-tech κεντρική οθόνη πληροφοριών υψηλής ευκρίνειας με πληροφορίες όλων συστημάτων ελέγχου και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου αλλά και της υποβοήθησης στάθμευσης. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι ακόμη και για του πίσω που έχουν στην διάθεση τους αναδιπλούμενα, διαιρούμενα (40:20:40)καθίσματα που σύρονται μπροστά και πίσω, μεταβαλλόντας ανάλογα τον χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος έχει διαθέσιμα 468 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ανεβαίνει στα 1510 λίτρα.
2016-bmw-2-series-active-3.jpg
Επιπλέον είναι και πρακτικός χάρη στο αναδιπλούμενο πάτωμα που κρύβει αποθηκευτικό χώρο με ένα πρακτικό ράφι Στην «καρδιά» της BMW 218 i Active Tourer υπάρχει το ολοκαίνουργιο μοτέρ των 1,5 λίτρων i3, με 2 ΕΕΚ 12v, άμεσου ψεκασμού και τούρμπο με μεταβλητό χρονισμό (διπλό VANOS). Η απόδοση είναι 136 ίππους /4.500-6.000 σ.α.λ.. με ροπή 22,4 κιλά από τις 1.250-4.300 σ.α.λ. Αν και είναι τρικύλινδρος έχει ιδιαιτέρα πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς το γνωστό κροτάλισμα που έχουν αυτά τα μοτέρ, σε σημείο μάλιστα που να νομίζεις ότι είναι τετρακύλινδρος. Αυτή την φορά ο διακόπτης Driving Experience Control είναι στην κεντρική κονσόλα όπως και τα χειριστήρια HVAC. Με την βοήθεια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις αλλά και της δυνατότητας αλλαγής προγράμματος οδήγησης με τις επιλογές Eco Pro, Comfort & Sport μπορείς να κινηθείς ανάλογα με την διάθεση σου, όσο ..άγρια και αν είναι, αλλά και την… τσέπη σου ,όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου. Στην επιλογή Eco Pro ο τρόπος λειτουργίας εστιάζεται στην οικονομία με την κατανάλωση να κυμαίνεται μεταξύ 6,5 με 7 λίτρα /100 χλμ. και χαμηλές εκπομπές CO2 115 γρμ./χλμ..(στάνταρ Auto Start& Stop ). Στην επιλογή Comfort η λειτουργία εντοπίζεται σε μια ομαλή κατάσταση με επίκεντρο την άνεση . Στην επιλογή Sport οι αλλαγές ταχυτήτων πιο άμεσες , το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο αλλά και ο κινητήρας αποκρίνεται καλύτερα στο πάτημα του γκαζιού. Οι επιδόσεις ικανοποιούν με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,2 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα.

BMW 4.jpg
Η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη ενώ η μπροστινή κίνηση σε κάνει να ξεχνάς τα παιχνίδια με την «ουρά» . Οι αντιδράσεις με το γκάζι στο πάτωμα είναι προοδευτικές, το τιμόνι με την ηλεκτρομαγνητική υποβοήθηση σου δίνει πολύ καλή πληροφόρηση ενώ οι σφιχτές αναρτήσεις με τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων προσφέρουν ασφαλή πατήματα αλλά και κάποια λιγότερη άνεση Τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και προοδευτικά ακόμη και με φορτωμένο το αμάξωμα με επιβάτες και αποσκευές .Τα συστήματα ηλεκτρονικής ευστάθειας , αποφυγής σύγκρουσης και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας δίνουν ακόμη μεγαλύτερα επίπεδα ασφαλείας .Η BMW 218i Active Tourer καταπίνει με άνεση μεγάλες αποστάσεις με τους επιβάτες να παραμένουν ξεκούραστοι ακόμη και μετά από πολύωρο ταξίδι. Από την μια πλευρά επιδόσεις , οικονομία καυσίμου χάρη στον κωδικό BMW EfficientDynamics και συνδεσιμότητα υψηλού επιπέδου με αυτόματη κλήση έκτακτης ανάγκης για βοήθεια χάρη στο BMW ConnectedDrive αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό . Για να αποκτήσετε όλα αυτά που προσφέρει η πολυμορφική BMW 218i Active Tourer χρειάζεστε 26920 ευρώ τιμή στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το όφελος απόσυρσης.
Βαγγέλης Γκούμας






Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top