Iκανοποιημένη η Nissan, με την χορηγία της στο UEFA Champions League

Στόχος της μάρκας ήταν να διεισδύσει στους Ευρωπαίους καταναλωτές

Με μια επένδυση παγκοσμίου βεληνεκούς στο UEFA Champions League, η Nissan έχει ήδη δρέψει τους κ��ρπούς της, χάρη σε μια δοκιμασμένη στρατηγική που στόχο έχει να τοποθετήσει την μάρκα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των πελατών της – και όχι μόνο-.

H Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, έχει ήδη διανύσει το πρώτο έτος από τα συνολικά τέσσερα χρόνια της χορηγικής συμφωνίας με την πιο διάσημη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου στον κόσμο και με την ευκαιρία αυτή, ο Roel de Vries, από την θέση του Corporate Vice President, Head of Marketing & Brand Strategy της Nissan, δήλωσε ότι η μάρκα είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τον τρόπο που έχει εξελιχθεί μέχρι στιγμής, η συνεργασία αυτή. "Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής”, είπε. "Έχουμε μετρήσει τον αντίκτυπο που έχει η συγκεκριμένη χορηγία και τα αποτελέσματα στην Ευρώπη είναι πράγματι πολύ ενθαρρυντικά.”

Η συνεργασία με το UEFA Champions League, στηρίζεται στο “Innovation that Excites” που πρεσβεύει η Nissan και στόχος της μάρκας είναι να διεισδύσει πρωταρχικά στη συνείδηση των Ευρωπαίων καταναλωτών και για τα επόμενα τρία χρόνια, στα νοικοκυριά όλου του κόσμου.

Βαγγέλης Γκούμας




ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top