Η ισχύς OPC μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω εξατάχυτου κιβωτίου με κοντές και ακριβείς διαδρομές του επιλογέα. Το νέο Corsa OPC επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,8 δεύτερα – σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από το Corsa OPC της προηγούμενης γενιάς. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα, αυξημένη κατά 5 χλμ./ώρα.
Παρά τις σπορ επιδόσεις η κατανάλωση είναι μόλις 7,5 λίτρα / 100 χλμ. στο μικτό κύκλο (174 γρμ./χλμ. CO2). Γι�� βέλτιστη μεταφορά ισχύος στο δρόμο, οι μηχανικοί της Opel συνεργάστηκαν με τους ειδικούς της Koni στην εξέλιξη ενός πλαισίου με καινοτόμο απόσβεση.
Η νέα τεχνολογία Frequency Selective Damping (FSD) επιτρέπει την προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης στη συχνότητα του αυτοκινήτου, επιτυγχάνοντας να εξισορροπήσει ένα ασυμβίβαστο σπορ πνεύμα με επάρκεια άνεσης.
Οι έμπειροι οδηγοί μπορούν ακόμα και να απενεργοποιήσουν το ESP εντελώς όταν πιέζουν το όχημα στα όριά του στην αγωνιστική πίστα. Οι οδηγοί που αναζητούν υψηλότερες δόσεις αδρεναλίνης μπορούν να επιλέξουν το Corsa OPC Performance Package. Αυτό περιλαμβάνει μηχανικό, πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, 18άρες ζάντες με ελαστικά ισχυρής πρόσφυσης Michelin και ακόμα πιο σπορ σετάρισμα πλαισίου.
Επιπλέον, το Performance Package περιλαμβάνει σύστημα φρένων υψηλών επιδόσεων Brembo με δισκόφρενα 330-mm στον εμπρός άξονα, για βέλτιστη επιβράδυνση . το νέο Corsa OPC είναι άριστα εφοδιασμένο για τις απαιτήσεις της πιο σκληρής αγωνιστικής πίστας στον κόσμο, Nürburgring Nordschleife, όπου εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε εκτενώς και σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας πόλης.
Η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια OPC διατίθεται τώρα για παραγγελία από 22.500 ευρώ .
Βαγγέλης Γκούμας