Οδηγούμε το νέο VW Polo 1,4 TDI

Ολοκλήρωσε τα πλεονεκτήματα του

Οδηγούμε το νέο VW Polo 1,4 TDI
Το Polo είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά αυτοκίνητα. Η ανανέωση που έγινε το 2014 έδωσε άλλο «αέρα» στο επιτυχημένο μοντέλο της VW το οποίο πλησίασε ακόμη περισσότερο εμφανισιακά το μεγαλύτερο Golf δίνοντας την χαρακτηριστική αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στην εμφάνιση που οδηγεί το Polo στο μεγαλύτερο μοντέλο της VW συνηγορούν το νέο τιμόνι , ο νέος πίνακας οργάνων και τα νέα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MirrorLink με οθόνη αφής που προβάλλει την οθόνη του smartphone δίνοντας την δυνατότητα χειρισμού των εφαρμογών (applications) του κινητού.
diesel vw εσωτερικο.jpg



Όμως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον που ολοκληρώνει το πακέτο παρουσιάζει ο ολοκαίνουργιος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 λίτρων Euro 6 ο οποίος συνδυάζει καλές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση. Ξεκινώντας λοιπόν από τον νέο κινητήρα στο ταξίδι αντιλαμβάνεσαι την πολύ καλή μόνωση που έχουν κάνει καθώς δεν νιώθεις ότι οδηγείς ένα τρικύλινδρο diesel ��υτοκίνητο.

Οι συνηθισμένοι κραδασμοί απουσιάζουν και το μοτέρ με την τεχνολογία common rail με υπερτροφοδότηση αποδεικνύεται ιδιαίτερα ήσυχο για την κατηγορία του. Οι 90 ίπποι στις 3500 σ.α.λ. και η εξαιρετική ροπή των 23 κιλών από τις 1.500 σ.α.λ. μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. έκανε ιδιαίτερα εύκολη την κίνηση μέσα στην πόλη. Το μοτέρ «γέμιζε» από χαμηλά και η δύναμη ήταν εμφανής χωρίς να χρειαστεί να το «τσιτώσουμε» Το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τις μακριές σχέσεις συνεισφέρει στις ικανοποιητικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει στον ανοιχτό δρόμο τα 184 χλμ./ώρα. Βέβαια αυτό που προσελκύει έναν οδηγό στην αγορά ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου είναι η οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Η τιμή των 4 λίτρων που αφορούν την μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι εφικτή χάρη στο «μαλακό» πόδι και στο σύστημα start&stop της έκδοσης BlueMotion το οποίο είναι …ευαίσθητο.
vw_polo_diesel_3.jpg



Το «μπλε» πακέτο περιορισμού της κατανάλωσης με κάλυμμα στο κάτω μέρος του αμαξώματος, διαφορετική μάσκα και μπροστινό spoiler για μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα , σε γλυτώνει και από τα τέλη κυκλοφορίας αφού οι εκπομπές ρύπων CO2 δεν ξεπερνούν τα 88 γρμ./χλμ. Στον δρόμο σε σχέση με το προηγούμενο το ανανεωμένο Polo σου δίνει καλύτερη οδηγική αίσθηση με το τιμόνι να έχει περισσότερο «βάρος» και να δίνει καλύτερη πληροφόρηση χάρη στην τοποθέτηση του νέου ηλεκτρομηχανικού συστήματος υποβοήθησης.H σωστή ρύθμιση της ανάρτησης συνδυάζει την άνεση των επιβατών με την ασφαλή οδική συμπεριφορά καθώς οι κλίσεις στις στροφές είναι μειωμένες ακόμη και όταν οδηγείς στα όρια. Όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να χάνει την πρόσφυση ,τον έλεγχο επαναφέρει το προοδευτικό ESP. Προαιρετικά μπορείτε να εφοδιάσετε το Polo σας με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση “Sport Select” που διαθέτει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας.
volkswagen-polo- 2.jpg



Εξίσου σημαντική όμως με τα κρατήματα και τα προοδευτικά φρένα είναι η άνεση και η ξεκούραστη οδήγηση που προσφέρει το Polo στα μεγάλα πολύωρα ταξίδια , πλεονέκτημα που έχουν μεγαλύτερα μοντέλα. Το ανανεωμένο Polo είναι ένα ποιοτικό αυτοκίνητο με ικανοποιητικούς χώρους και πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 280 λίτρων. Επιπλέον έχει και πλούσιο βασικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων με την κωδική ονομασία, Multi-colision Brake και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Automatic Post-Collision Braking System) και ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, Στα εξτρά υπάρχει το City Emergency Braking που λειτουργεί σε ταχύτητα κάτω από 30 χλμ.ώρα ακινητοποιώντας το Polo αυτόματα πριν γίνει μια ανεπιθύμητη σύγκρουση.

Ακόμη υπάρχει το Adaptive Cruise Control (ACC) που κρατάει την προεπιλεγμένη ταχύτητα μαζί με την προκαθορισμένη απόσταση από το αυτοκίνητο που βρίσκεται μπροστά σας όπως επίσης και το Front Assist που βοηθά τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις δίνοντας την απαραίτητη πίεση στο φρενάρισμα για να γλυτώσετε την σύγκρουση ή να μειώσετε την σφοδρότητα της. Η τιμή για την βασική έκδοση είναι στα 15230 ευρώ μείον 960 ευρώ το όφελος απόσυρσης ,τελική τιμή 14270 ευρώ.

Βαγγέλης Γκούμας
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top