Επιμέλεια: ΒαγγέληςΘεοδώρου

Ο καιρός ζεσταίνει και τα μπυρόνια θα αρχίσουν να διαδέχονται το ένα το άλλο. Πριν αποφασίσεις να τα στερηθείς για να μην βγεις στην παραλία με «σωσίβιο», το star.gr σου παρουσιάζει τα οφέλη της μπύρας, που όλοι αγαπάμε να πίνουμε όσο ανεβαίνει ο υδράργυρος!

Ανατρέχοντας σε διάφορες έρευνες που έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς διαπιστώνεις πως ένα – δύο ποτηράκια μπύρα δεν είναι δα και η καταστροφή του κόσμου. Αρκεί, φυσικά, να μένεις σε αυτά και να μην κάνεις τα ποτηράκια… βαρελάκια.

1. Η καρδιά μου χτυπά

Όπως αναφέρει το ιταλικό ινστιτούτο «Fondazion di Ricerca e Cura», ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων μειώθηκε κατά 31% σε όσους έπιναν ένα - δυο ποτήρια μπύρα την ημέρα, αφού αυξάνουν την HDL, λόγω των πολλών φυτινών ινών που περιέχουν.

2. Μεγαλώνει μεγαλώνει γερά… οστά

Με δύο μπυρίτσες το πολύ (μην μου ξεχνάς την δοσολογία, θα σε μαλώσω) , μπορείς να αποκτήσεις δυνατότερο σκελετό! Η επίδραση αυτή οφείλεται στη σιλικόνη, που βοηθά να έχεις μεγαλύτερη οστική πυκνότητα.

3. Γάργαρα... νεφρά

«Βάλσαμο» για την πέτρα στα νεφρά θέλουν Φιλανδοί ερευνητές την μπύρα. Μην ρωτάς γιατί… δεν έχεις πάρει ��ρέφα ότι έχει πολύ νερό και είναι διουρητική;

4. Βοηθά και το μυαλό

Μία μπύρα την ημέρα κάνει… το Αλτσχάιμερ πέρα, σύμφωνα τουλάχιστον με την έρευνα που έδειξε ότι όσοι έπιναν ένα ποτήρι καθημερινά είχαν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν την εν λόγω νόσο, σε σχέση με όσους δεν έπιναν, κατά 20%.

5. «Όπλο» κατά του καρκίνου

Η εν λόγω επίδραση θέλει και μεζέ! Δεν κάνω πλάκα – σου αναφέρω έρευνα Πορτογάλων, οι οποίοι βρήκαν πως μια μπριζόλα μαριναρισμένη σε μπύρα μειώνει κατά 70% τις καρκινογόνες ουσίες που παράγονται όταν τηγανίζεται το κρέας, αλλά και ότι η μπύρα έχει τα ίδια περίπου επίπεδα αντιοξειδωτικών με το κρασί.

6. Παίρνεις και βιταμίνες

Η μπύρα περιέχει βιταμίνες Β, όπως η νιακίνη, η ριβοφλαβίνη, το φολικό οξύ, το παντοθενικό οξύ, οι βιταμίνες Β6 και Β12, οπότε καταλαβαίνεις ότι σου χρειάζεται!
Μάλιστα, οι βιταμίνες Β έχουν μεταξύ άλλων και δράσεις προστατευτικές για την καρδιά και τις αρτηρίες, ενώ επιστήμονες από την Δανία αναφέρουν πως όσοι προτιμούν την «ξανθιά» από το κρασί έχουν κατά 30% υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης Β6 στο αίμα τους.