Πολλές γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση αντιμετωπίζουν πρόβλημα οστεοπόρωσης. Εκτός από την κληρονομικότητα που παίζει ρόλο μπορούμε να την προλάβουμε και μέσω της διατροφής μας.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα και αυτά με τα χαμηλά λιπαρά και τα πλήρες δρουν βοηθούν τα οστά και θωρακίζουν τον οργανισμό μας.

Ασβέστιο έχουν επίσης  οι σαρδέλες και  ο σολομός.

Τροφές που βοηθάνε είναι  ο τόνος, το σκουμπρί, τα χόρτα, τα γογγύλια, το λάχανο, οι  μπάμιες, το κινέζικο λάχανο, η πικραλίδα, και το μπρόκολο, στα τεύτλα, οι  ντομάτες, οι αγκινάρες, οι  μπανάνες, οι πατάτες, οι γλυκοπατάτες και οι σταφίδες.

Και η  Βιταμίνη C είναι σημαντική για την πρόληψη της οστεοπόρωσης γι’ αυτό πείτε ναι στον χυμό πορτοκάλι, στο γκρέιπφρουτ, στην παπάγια και τον ανανά.

Σημαντική είναι και η Βιταμίνη Κ, γι’ αυτό εντάξτε στη διατροφή σας το κατσαρό λάχανο, το σπανάκι, τα γογγύλια και τα λαχανάκια Βρυξελλών.

Tags: