Πολλές γυναίκες δε λαμβάνουν επαρκή σίδηρο με αποτέλεσμα να νιώθουν ζαλάδες, ατονία και κούραση. Η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτό.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο είναι το κόκκινο κρέας, το  χοιρινό, τα πουλερικά, τα θαλασσινά, τα όσπρια (ιδίως φασόλια),σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι, αποξηραμένα φρούτα, όπως σταφίδες και βερίκοκα, δημητριακά εμπλουτισμένα με extra σίδηρο, το ψωμί, τα ζυμαρικά και τον αρακά.

Σημαντικό δεν είναι μόνο να λαμβάνουμε τροφές πλούσιες σε σίδηρο αλλά και τροφές που βοηθούν στην απορρόφησή του.

Η βιταμίνη C βοηθά πολύ σ’ αυτό.  Έτσι μαζί με τα παραπάνω πιάτα θα πρέπει να συνοδεύονται με μπρόκολο, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια, φυλλώδη λαχανικά, πεπόνια, πορτοκάλια, πιπεριές, φράουλες, μανταρίνια, ντομάτες.

 

Πηγή:www.mayoclinic.org

Tags: