Θέλετε να αποκτήσετε περισσότερη αντοχή στο σεξ, όμως δεν έχετε χρόνο να γυμναστείτε και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση;

Σύμφωνα με την Κλινική Mayo στις ΗΠΑ, η διατροφή "παίζει" και σε αυτή την περίπτωση σημαντικό ρόλο.

Τα βατόμουρα, τα σύκα, τα ωμά στρείδια, το σκόρδο και οι μπανάνες είναι μόνο κάποιες από τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να έχετε μεγαλύτερη αντοχή.

Βατόμουρα

Τα βατόμουρα δεν έχουν τυχαία χαρακτηριστεί από πολλούς ως Viagra.

Oι χημικές ενώσεις που περιέχουν μειώνουν τη χοληστερίνη κι έτσι αυξάνεται η ροή του αίματος προς το πέος. Αποτέλεσμα; Η στύση θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια.

Σύκα

Τα σύκα δεν είναι μόνο εύγευστα, αλλά και πλούσια σε αμινοξέα. Μία χημική ένωση που έχει την ιδιότητα να αυξάνει την αντοχή στο σεξ.

Φιστίκια

Άλλη μία καλή πηγή αμινοξέων είναι και τα φιστίκια, γι’ αυτό καλό είναι να τα προτιμάτε από άλλους ξηρούς καρπούς.

Σκόρδο

Ευεργετικό είναι και το σκόρδο, το οποίο χάρη στην αλλικίνη που περιέχει αυξάνει τη ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα.

Ωμά στρείδια

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως τα θαλασσινά είναι αφροδισιακά. Αυτό που μπορεί να μην ξέρετε, ίσως, είναι πως δεν ανεβάζουν μόνο τη διάθεση για σεξ, αλλά αυξάνουν και την αντοχή χάρη μιας και είναι πλούσια σε ψευδάργυρο. Αντίθετα, μία διατροφή φτωχή σε ψευδάργυρο προκαλεί στυτική δυσλειτουργία.

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βρομελίνη, ουσία που βελτιώνει την ανδρική δύναμη, τη σεξουαλική αντοχή και αυξάνει την λίμπιντο. 

 

 

Tags: