Η κραιπάλη του Πάσχα μετά τη νηστεία κρύβει πολλούς κινδύνους, ειδικά για όσους έχουν καρδιολογικά προβλήματα. Σύμφωνα με τον καρδιολόγο Στρατή Παναγάκο, έχει διαπιστωθεί ότι τα εμφράγματα του μυοκαρδίου αυξάνονται την επομένη του πασχαλινού γεύματος.

Το ιδανικό γεύμα για  απώλεια βάρους

H διατροφολόγος Κατερίνα Ζιώγου, μιλώντας στην κάμερα του STAR, πρότεινε να αποφύγουμε την κατανάλωση γλυκών που ενδεχομένως να μας έχουν περισσεύσει και να προτιμήσουμε την κατανάλωση λαχανικών, πρωτεϊνών και υδατανθράκων καλής ποιότητας. 

Ένα από τα βασικότερα λάθη που κάνουν όσοι ξεκινούν διατροφή μετά το Πάσχα είναι οτι καταναλώνουν πολλά φρούτα και πίνουν πολλούς χυμούς, αγνοώντας ότι και αυτά παχαίνουν. Θα πρέπει να καταναλώνουμε, συμφώνα με τους ειδικούς, δύο μερίδες φρούτων την ημέρα. Για παράδειγμα, ένα μικρό μήλο ή 6 φράουλες.

Tags: