Έχετε σοβαρό πρόβλημα δυσκοιλιότητας όμως δεν είστε και πολύ θετικοί στο να παίρνετε σκευάσματα και άλλα βοηθήματα; Μπορείτε μέσω της διατροφής να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα.

Υπάρχουν τρεις τροφές οι οποίες είναι σωτήριες.

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και κάνουν το έντερο να κινείται πιο γρήγορα.

Λιναρόσπορος

Αν σας αρέσουν οι σαλάτες, μπορείτε να προσθέσετε σε αυτές λίγο λιναρόσπορο ο οποίος είναι και θρεπτικός και δρα κατά της δυσκοιλιότητας. Καλό είναι να τον προτιμάτε σε μορφή σκόνης.

Σπανάκι

Άλλη μία τροφή που βοηθάει στη σωστή λειτουργεία του εντέρου είναι το σπανάκι, το οποίο είναι πολύ καλή πηγή μαγνησίου.

Πηγή φωτογραφίας AP

 

Πηγή: www.health.com
Tags: