Πρόδρομος για τον διαβήτη τύπου 2 είναι ο προδιαβήτης γι’ αυτό θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να κάνουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Θα πρέπει να αποφεύγουμε την καθιστική ζωή και να βάλουμε στη ζωή μας την άσκηση. Έστω και λίγα λεπτά τη μέρα περπάτημα, βοηθούν αρκετά.

Παράλληλα, θα πρέπει να βγάλετε τελείως από τη διατροφή σας το λευκό ψωμί, τις πατάτες, το λευκό ρύζι, τα αναψυκτικά και τους χυμούς του εμπορίου και να καταναλώνετε βρώμη, ψωμί ολικής αλέσεως, μη αμυλούχα λαχανικά, όπως καρότα και τα πράσινα λαχανικά, όσπρια, γλυκοπατάτες, καλαμπόκι και ζυμαρικά (κατά προτίμηση ολικής αλέσεως), άπαχο κρέας όπως παραδείγματος χάριν κοτόπουλο, ασπράδια αυγών, άπαχα κομμάτια βοδινού, οστρακοειδή, γαλοπούλα χωρίς πέτσα και γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.

Μεγάλη σημασία έχει επίσης να καταναλώνουμε αρκετό νερό και να αποφεύγουμε το αλκοόλ.

Πηγή φωτογραφίας AP

Πηγή: www.healthline.com
Tags: