Η ζαλάδα μετά το φαγητό είναι κάτι συνηθισμένο, όμως και πολύ επικίνδυνο αφού μπορεί να σας προκαλέσει ακόμα και λιποθυμία.

Τι μπορείτε να κάνετε για να την αποτρέψετε;

Καλό θα είναι να μην ξεχνάτε το πρωινό καθώς είναι και το πιο βασικό γεύμα της ημέρας. Επιλέξτε ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό έτσι ώστε να μην σας πέσει η πίεση.

Επίσης καλό θα ήταν να μην παραλείπετε γεύματα και να τρώτε το βραδινό σας δύο ώρες πριν πάτε για ύπνο. Όσο κι αν σας αρέσουν τα αναψυκτικά καλά θα κάνετε να τα περιορίσετε και να επιλέξετε πιο υγιεινά ροφήματα.

 Μερικά μπαχαρικά όπως το πιπέρι καγιέν και το τζίντζερ μειώνουν τα αισθήματα ζάλης. Πιείτε λοιπόν ένα ζεστό τσάι.

Καλό θα είναι επίσης μετά το φαγητό να αποφύγετε τις έντονες δραστηριότητες.

Πηγή φωτογραφίας AP

 

Πηγή: www.md-health.com
Tags: