Τρώτε τις ίδιες μερίδες φαγητού όμως άλλες μέρες πεινάτε περισσότερο και άλλες λιγότερο; Οι λόγοι που μπορεί κάποιος να νιώθει συνέχεια πεινασμένος είναι κυρίως τέσσερις.

Ελλιπής ύπνος

Όταν κάποιος δεν κοιμάται καλά, νιώθει στρες και κόπωση. Αυτά διακόπτουν  την ισορροπία της γκρελίνης και της λεπτίνης, των δύο ορμονών που ρυθμίζουν την πείνα και δίνουν σήμα στον εγκέφαλο πως έχει χορτάσει. Γι’ αυτό και οι «ξενύχτηδες» ή εκείνοι που κοιμούνται λιγότερο από πέντε ώρες έχουν περισσότερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι.

Τρώτε κυρίως υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες όπως παραδείγματος χάριν τα μακαρόνια, προκαλούν αρχικά ραγδαία αύξηση του σακχάρου στο αίμα και αργότερα ραγδαία πτώση του. Καλό είναι λοιπόν να εντάξετε στη διατροφή σας και την πρωτεΐνη.

Μπερδεύετε την πείνα με τη δίψα

Πολλές φορές όταν ο οργανισμός είναι αφυδατωμένος είναι πιθανόν να νιώθουμε πως πεινάμε ενώ στην πραγματικότητα διψάμε.

Γι΄ αυτό καλό θα είναι να πίνουμε όσο περισσότερο νερό γίνετε.

Τρώτε πολύ γρήγορα το φαγητό σας

Πολλές φορές βιάζεστε να φάτε είτε επειδή έχετε δουλειά είτε επειδή είστε πολύ πεινασμένοι.

Αυτό είναι μεγάλο λάθος αφού με αυτόμν τον τρόπο ο εγκέφαλός σας αργεί να πάρει το μήνυμα πως έχετε χορτάσει, με αποτέλεσμα εσείς να συνεχίσετε να τρώτε.