Αν είναι δύσκολο για τους μεγάλους να μειώσουν τη ζάχαρη που καταναλώνουν φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι για τα παιδιά.

Αν λοιπόν είστε γονιός και το παιδί σας υπερκαταναλώνει ζάχαρη μπορείτε με έξυπνους τρόπους να μειώσετε την ποσότητα χωρίς να το κάνετε να γκρινιάζει.

Ζάχαρη δεν υπάρχει μόνο στα γλυκά αλλά και σε τροφές που δεν μας πάει το μυαλό γι’ αυτό καλό θα είναι πριν αγοράσουμε ένα προϊόν να βλέπουμε την ετικέτα για να καταλάβουμε πόση ζάχαρη περιέχει.

Δεύτερον, αν στο παιδί σας αρέσουν τα μπισκότα και τα σοκολατάκια, επιλέξτε να τα φτιάξετε σπίτι σας. Έτσι θα ελέγξετε την ποσότητα ζάχαρης που θα βάλετε.

Τρίτον, καλό θα ήταν να μην μάθετε καθόλου στο παιδί σας να πίνει αναψυκτικά. Εναλλακτικά μπορεί να επιλέξει έναν φρέσκο χυμό φρούτων τον οποίο καλό θα ήταν να τον φτιάχνετε εσείς.

Τέταρτον, καλό θα ήταν να του φτιάξετε με τα χεράκια σας σνακς υγιεινά, και να φροντίσετε ώστε να καταναλώνει πολλά  φρούτα και λαχανικά. Έτσι το παιδί θα είναι χορτάτο και δεν θα νιώθει την επιθυμία για κάτι πρόχειρο.

Πέμπτον, περιορίστε τροφές όπως ψωμί, ρύζι, hotdog, hamburger, και κονσέρβες από φασόλια και λαχανικά.

Πηγή:www.superhealthykids.com