Ένα βήμα παρακάτω προχώρησε η ιατρική αφού για πρώτη φορά μέσω  επεξεργασίας γονιδίων (DNA) σε εμβρυακό στάδιο, oι  γιατροί κατάφεραν να διορθώσουν  μια κοινή κληρονομική νόσο που συνδέεται με την καρδιοπάθεια.

Με αυτό τον τρόπο αρρώστιες όπως η ασθένεια του Huntington, η μυϊκή δυστροφία και η κυστική ίνωση, μπορούν ουσιαστικά να εξαλειφθούν στις μελλοντικές γενιές.

Η επιστημονική έρευνα δημοσιεύτηκε στο έγκυρο και επιστημονικό περιοδικό Nature όμως γεννά ένα ερώτημα: Κατά πόσο  η αλλαγή του ανθρώπινου DNA θα αλλάξει και την ανθρώπινη ταυτότητα;

Η μελέτη αποδεικνύει τη δύναμη της διεθνούς συνεργασίας, σύμφωνα με τον ερευνητή του Ινστιτούτου Salk, Juan Carlos Izpisúa Belmonte, έναν από τους πέντε εποπτεύοντες συγγραφείς της μελέτης, η οποία διεξήχθη με επικεφαλής τον Shoukhrat Mitalipov του πανεπιστημίου Υγείας & Επιστήμης του Όρεγκον στο Πόρτλαντ, γνωστού για έρευνες στην τεχνολογία βλαστικών κυττάρων.

Επιστήμονες από την Κίνα και τη Νότια Κορέα, καθώς και από τις Ηνωμένες Πολιτείες, συμμετείχαν στην έρευνα, καθώς και δύο ακόμα ερευνητές από το Ινστιτούτο Salk, οι Jun Wu και τον Keiichiro Suzuki.

Σε προηγούμενα πειράματα, ερευνητές στην Κίνα είχαν χρησιμοποιήσει μη βιώσιμα έμβρυα. Γονιμοποίησαν λοιπόν  υγιή κύτταρα ωαρίων με σπέρμα από έναν δότη που είχε καρδιακή νόσο. Μετά χρησιμοποίησαν την ισχυρή τεχνολογία επεξεργασίας DNA που ονομάζεται CRISPR/Cas9 για την αποκατάσταση του ελαττωματικού γονιδίου. Αποτέλεσμα αυτού; Τα 42 από τα 58 έμβρυα που εξετάστηκαν εμφανίστηκαν ως υγιή.

Tα έμβρυα μετά καταστράφηκαν μιας και είχαν δημιουργηθεί μόνο για αυτό το λόγο.

Πηγή: www.news.sky.com