Ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που αγχώνονται για τα πάντα και με το παραμικρό;

Αν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε το στρες σας, υπάρχουν κάποια βότανα που θα σας βοηθήσουν.

Πιείτε χαμομήλι

Το χαμομήλι δεν καταπραΰνει μόνο τους πόνους στο στομάχι, αλλά  κάποιες χημικές ενώσεις που περιέχει έχουν την ιδιότητα να προσκολλώνται στους ίδιους υποδοχείς του εγκεφάλου, όπως και ορισμένα φάρμακα για την μείωση του άγχους.

Πείτε ναι και στο τσάι

Αν δεν σας αρέσει ιδιαίτερα το χαμομήλι, επιλέξτε πράσινο τσάι. Χάρη στην ουσία L-θεανίνη που περιέχει σταματάει τον αυξημένο  καρδιακό ρυθμό  και μειώνει την πίεση του αίματος. Σε αρκετές μελέτες που έχουν γίνει έχει αποδειχθεί πως μειώνει και  το άγχος.

Βαλεριάνα η θαυματουργή

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως η βαλεριάνα έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει τον οργανισμό μας και να δρα ως φυσικό ηρεμιστικό. Κατά συνέπεια μειώνει αισθητά το άγχος.

Ασκηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε

Η άσκηση δρα και κατά του άγχους και του στρες, γι’ αυτό καλό θα είναι να γυμνάζεστε όσο πιο συχνά μπορείτε. Με την άσκηση αποβάλλονται οι τοξίνες και το άγχος.

Πηγή:www.health.com

Tags: