Σίγουρα κάποιες τροφές είναι πιο υγιεινές από κάποιες άλλες, όμως ο τρόπος που τις καταναλώνουμε πολλές φορές είναι λάθος.

Ο λιναρόσπορος ωφελεί σημαντικά την υγεία μας, όμως όταν τον καταναλώνουμε ολόκληρο είναι πιθανό πως θα αποβληθεί από το σώμα. Γι’ αυτό το λόγο καλό θα είναι να τον καταναλώνουμε λιωμένο.

Το μαύρο τσάι είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τον οργανισμό μας όμως αν στο ρόφημα προσθέσουμε γάλα ακυρώνονται τα καρδιαγγειακά οφέλη από αυτό.

Το μπρόκολο μπορεί να είναι  πλούσιο σε βιταμίνη C, χλωροφύλλη,  αντιοξειδωτικά και αντικαρκινικές ενώσεις, όλα αυτά όμως εξαφανίζονται αν το βράσουμε στον ατμό.

Οι φράουλες, δεν είναι μόνο νόστιμες αλλά και ωφέλιμες για την υγεία μας. Έρευνες όμως έχουν δείξει πως αν τις τεμαχίσουμε αρκετά, χάνουν τις θρεπτικές τους ουσίες.

Άλλη μία τροφή με πολλαπλά οφέλη είναι το σκόρδο. Ειδικοί όμως επισημαίνουν πως θα πρέπει πριν το καταναλώσουμε να το αφήνουμε κομμένο για δέκα λεπτά.

 

Tags: