Οι χουρμάδες δεν είναι μόνο νόστιμοι αλλά και ιδιαίτερα ωφέλιμοι για τον οργανισμό μας.

Οι περισσότεροι μάλιστα από μας δεν ξέρουν τα πολλαπλά οφέλη του. 

Έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά

Αν καταναλώνετε δύο ή τρεις χουρμάδες την ημέρα πιο δύσκολα θα χρειαστείτε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής αφού είναι πλούσιοι σε  χαλκό, κάλιο, φυτικές ίνες, μαγγάνιο, βιταμίνη Β-6 και μαγνήσιο.

Καλύτερη υγεία πεπτικού συστήματος

Οι ίνες που περιέχουν οι χουρμάδες βοηθούν τον οργανισμό να αντιμετωπίσει πολλά πεπτικά προβλήματα όπως σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, δυσκοιλιότητα και καρκίνο παχέος εντέρου.

Λειτουργούν ως παυσίπονα

Έρευνες έχουν δείξει πως οι χουρμάδες είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο, το οποίο έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Αυτό σημαίνει πως ανακουφίζει από πόνους και πρηξίματα.

Παράλληλα οι χουρμάδες βοηθάνε στη μείωση της υπέρτασης και την αποφυγή εγκεφαλικού επεισοδίου.

Πηγή: Healthyfoodhouse.com

Tags: