Αν νηστεύουμε σαράντα μέρες και ξαφνικά στο Πασχαλινό τραπέζι πέσουμε με τα μούτρα στο αρνί, στα κοκορέτσια και στα τυριά τότε είναι πολύ πιθανόν να μας πιάσει το λιγότερο, στομαχόπονος.

Το star.gr επικοινώνησε με την διατροφολόγο-διαιτολόγο Βιβή Μπελέκου, η οποία μας έδωσε μερικές συμβουλές για το πώς να «προετοιμάσουμε» το στομάχι μας για το γεύμα της Κυριακής.

«Η προετοιμασία ξεκινά με τη μαγειρίτσα το βράδυ του Μ. Σαββάτου. Η μαγειρίτσα είναι συνδυασμός ζωικής πρωτεΐνης με φυτικές ίνες (τα λαχανικά).Το πρωί του Πάσχα ξεκινάμε με ένα καλό πρωινό όπως: Τοστ με τυρί ή γάλα με δημητριακά για να έχουμε ομαλή πρόσβαση στο μεσημεριανό. Ξεκινάμε με τη σαλάτα λόγω του ότι περιέχει φυτικές ίνες που μας χορταίνουν και δεν θα βαρύνουμε το στομάχι μας τρώγοντας μόνο αρνί για να χορτάσουμε. Μπορούμε να πιούμε 1 με 2 ποτήρια κρασί και αρκετό νερό για ενυδάτωση. Το απογευματινό μας μπορεί να είναι 1 κομμάτι τσουρέκι για να αναπληρώσουμε την ανάγκη μας για γλυκό. Το βραδινό μας πρέπει να είναι ελαφρύ όπως: 1 σαλάτα με 1 πασχαλινό αυγό και 1 φέτα ψωμί ή 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 1 φρούτο της αρεσκείας μας. Θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο αν το απόγευμα κάναμε έναν περίπατο» μας συμβουλεύει η διατροφολόγος και συμπληρώνει:

 

«Σε γενικές γραμμές αυτό που χρειάζεται για την ομαλή πρόσβαση από τη νηστεία είναι: Να φάμε  το κρέας με αρκετή σαλάτα, γλυκό ή τσουρέκι 1-2 ποτά , περπάτημα ή κάποιο άλλο είδος φυσικής δραστηριότητας, ελαφρύ βραδινό και φυσικά ξεκινάμε με σούπα (π.χ. μαγειρίτσα)». 

Της Δέσποινας Μαλέλη

Tags: