Το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, όπως και όλη η Σαρακοστή  επιβάλλει χαλβά, είτε με ταχίνι είτε με σιμιγδάλι.

Αν σας αρέσει ο χαλβάς με το ταχίνι, μπορείτε να τον απολαύσετε χωρίς ενοχές καθώς τα οφέλη του είναι πολλαπλά.

Τα καλά λιπαρά του, βοηθάνε στην καλή λειτουργία της καρδιάς αλλά και του εγκεφάλου.

To σουσάμι δρα προστατευτικά στους μυς και τους ιστούς, ενώ οι  βιταμίνες Β και  Ε, που περιέχει έχουν αντιοξειδωτική δράση.

Παράλληλα ο χαλβάς με ταχίνι, περιέχει μεγάλες ποσότητες ασβεστίου, φωσφόρου, ιχνοστοιχεία και ψευδάργυρο, συστατικά που δυναμώνουν τα κόκαλα.

Και ο σιμιγδαλένιος όμως χαλβάς  κάνει καλό στην υγεία  καθώς οι στερόλες και οι λιγνάνες που περιέχει, έχουν αντιοξειδωτική δράση.

Tags: