Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι λάτρεις του κρέατος, πόσο μάλλον την Τσικνοπέμπτη!

Αν λοιπόν βρεθείτε σε φιλικό σπίτι ή σε ταβέρνα καλό θα είναι να προσέξετε τις ποσότητες που θα καταναλώσετε γιατί ενδέχεται να ανεβάσετε χοληστερίνη.

Αν πάλι θέλετε αυτή τη μέρα να του δώσετε να καταλάβει, συνοδέψτε το κρέας σας με τα παρακάτω!

Επιλέξτε πατάτες τις οποίες όμως θα πρέπει να μαγειρέψετε σε φυτικό έλαιο, το οποίο και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. Εναλλακτικά μπορείτε να συνοδέψετε το ψητό σας με μανιτάρια.

Μπορούν να μαγειρευτούν με πολλούς τρόπους και κρατάνε την χοληστερίνη σε χαμηλά επίπεδα.

Και το ρύζι είναι μία εύγευστη και καλή λύση για τη μείωση της χοληστερίνης.

Παράλληλα μπορείτε να βάλετε στο φαγητό σας σκόρδα και κρεμμύδια.

Όσο για το τι σαλάτα να επιλέξετε; Μία που να έχει αβοκάντο το οποίο και αυξάνει την καλή χοληστερόλη.

Επίσης, μπορείς μέσα να προσθέσεις ξηρούς καρπούς, οι οποίοι περιλαμβάνουν καλά μονοακόρεστα λίπη, μαγνήσιο, βιταμίνη Ε και φυτοχημικά, τα οποία συμβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς.

Tags: