Η γρίπη έχει ρίξει στο κρεβάτι αρκετό κόσμο γι’ αυτό θα πρέπει να εφοδιάζουμε κατάλληλα τον εαυτό μας για να μην την πατήσουμε.

Πάρτε βιταμίνες

Όλες οι βιταμίνες προλαμβάνουν το κρυολόγημα, περισσότερο από όλες όμως η βιταμίνη D. Προμηθευτείτε την από το φαρμακείο.

Φάτε γιαούρτι

Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι τρώνε ένα κεσεδάκι γιαούρτι την ημέρα, αρρωσταίνουν πιο σπάνια από όσους δεν καταναλώνουν.

Πιείτε τσάι

Φροντίστε μέσα στην ημέρα να καταναλώνετε ένα φλυτζάνι τσάι καθώς οι κατεχίνες που περιέχει σκοτώνουν τα σωματίδια του ιού της γρίπης.

Φάτε λαχανικά με τον σωστό τρόπο

Τα λαχανικά περιέχουν πλήθος βιταμινών όμως αν τα παραβράζετε αυτές αφανίζονται.  Ζεματίστε τα για 2-3 λεπτά και μετά βουτήξτε τα σε κρύο  νερό.

 Μην ακουμπάτε συνέχεια τον εαυτό σας

Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι αγγίζουν συχνά την μύτη και τα μάτια τους έχουν περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν αναπνευστικές λοιμώξεις.

Περιορίστε το ποτό

Μπορεί να σας αρέσει το κρασάκι και το ουισκάκι ωστόσο αν κάνετε υπερκατανάλωση κινδυνεύετε να αρρωστήσετε.  Το αλκοόλ εντείνει τα συμπτώματα της φλεγμονής.

 

Να πλένετε τα χέρια σας

Καλό θα είναι να αφιερώνετε είκοσι λεπτά από την ημέρα σας για να πλένετε τα χέρια σας και να τα στεγνώνετε καλά. Είναι σημαντικό να γίνεται καθώς εμποδίζει τους ιούς να αναπτυχθούν.

Tags: