Όταν η οικοδέσποινα του σπιτιού είσαι εσύ σίγουρα, ξέρεις τι συστατικά έχεις βάλει στα φαγητά που έχεις μαγειρέψει και είναι στο χέρι σου αν θα τα κάνεις ελαφριά ή βαριά.

Αν όμως δεν συνέβη το παραπάνω, τι μπορείς να κάνεις για να μην βαρυστομαχιάσεις στο τραπέζι;

Αν είσαι καλεσμένος το μεσημέρι για φαγητό, φρόντισε το πρωί να μην καταναλώσεις κουραμπιέδες, μελομακάρονα ή άλλα γλυκά αλλά να φας ένα ελαφρύ πρωινό, παραδείγματος χάριν ένα βραστό αυγό ή δημητριακά με γάλα.

Έτσι και δεν θα πέσεις με τα μούτρα στα φαγητά που θα δεις στο τραπέζι και δεν θα έχεις πάρει πολλές θερμίδες το πρωί.

Όταν θα έρθει η ώρα να γεμίσεις το πιάτο σου, συνδύασε την γαλοπούλα με σαλάτα αλλά και με υδατάνθρακες όπως πατάτες ή ρύζι.

Μην γεμίσεις υπερβολικά το πιάτο σου γιατί το πιο πιθανόν είναι να το αδειάσεις.

Μπορεί να είναι γιορτινές μέρες όμως πιες όσο αλκοόλ χρειάζεται και μην το παρακάνεις.

Αν μετά το γεύμα νιώσεις φούσκωμα στο στομάχι, πιες έναν καφέ κατά προτίμηση ελληνικό χωρίς γάλα με λίγη ή και καθόλου ζάχαρη.

Έτσι το στομάχι σου θα στρώσει αρκετά.

Εναλλακτικά, μπορείς να πας μία βόλτα! Περπατώντας θα νιώσεις πολύ καλύτερα.

 

Tags: