Όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε νιώσει ένα φούσκωμα στην κοιλιά είτε λόγω του φαγητού είτε εξαιτίας του άγχους.

Αν θέλετε να το αντιμετωπίσετε με φυσικό τρόπο θα πρέπει να εντάξετε στο διαιτολόγιό σας τις παρακάτω τροφές.

Πείτε ναι στον λιναρόσπορο αφού οι μικροσκοπικοί σπόροι που διαθέτει είναι πλούσιοι σε αδιάλυτες φυτικές ίνες και κάνουν καλό στο στομάχι.

Ένα τσάι μέντας δεν θα σας ζεστάνει μόνο αλλά θα σας μειώσει και τη δυσφορία που προκαλείται από τα αέρια τα οποία έχουν παγιδευτεί στο παχύ έντερο. Η μέντα άλλωστε έχει την δυνατότητα να χαλαρώνει τους μυς στον εντερικό σωλήνα και να σας ξεφουσκώνει.

Μία άλλη τροφή που θα σας ανακουφίσει είναι ο μαραθόσπορος, που κυρίως σερβίρεται σε ινδικά εστιατόρια. Η τροφή αυτή μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πεπτικών ενζύμων και στην βέλτιστη κινητικότητα του εντέρου σας.