​Αισθάνεστε συνέχεια πείνα με αποτέλεσμα να φορτώνεστε περιττά κιλά; Έχετε αναρωτηθεί πως μπορεί γι’ αυτό να ευθύνεστε εσείς οι ίδιοι;

Οι διατροφολόγοι εξηγούν γιατί μπορεί κάποιος να αισθάνεται μονίμως πεινασμένος.

Δεν κοιμάστε αρκετά

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Obesity, όταν δεν ξεκουραζόμαστε επαρκώς την επόμενη μέρα φορτωνόμαστε 248 επιπλέον θερμίδες. Το στρες στο σώμα μας εξαιτίας της έλλειψης ύπνου διακόπτει την ισορροπία της γκρελίνης και της λεπτίνης, δύο ορμονών που ρυθμίζουν την πείνα και σηματοδοτούν στον εγκέφαλο αν πρέπει να αναζητήσει φαγητό ή αν είναι πλήρης ο οργανισμός.

Τρώμε πολλούς υδατάνθρακες το βράδυ

Ωραίες οι μακαρονάδες αλλά όταν της καταναλώνουμε το βράδυ, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να πεινάμε περισσότερο. Γιατί συμβαίνει αυτό;Η κατανάλωση υδατανθράκων προκαλεί τόσο την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα όσο και την ραγδαία πτώση τους αργότερα.

Έτσι ο οργανισμός αναζητά γλυκόζη προκειμένου να λειτουργήσει κανονικά. Οι ορμόνες της πείνας απελευθερώνονται με αποτέλεσμα να θέλετε διαρκώς να τρώτε.

Δεν καταναλώνετε αρκετό νερό

Όταν δεν πίνουμε αρκετό νερό, ο οργανισμός μας είναι αφυδατωμένος με αποτέλεσμα να μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα. Ο εγκέφαλος μας συγχέει αυτές τις δύο ανάγκες και έτσι τρώμε φαγητό, ενώ στην πραγματικότητα, διψάμε.

Τρώμε γρήγορα και λαίμαργα

Όταν τρώμε γρήγορα, ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να δώσει εντολή στο στομάχι πως έχουμε χορτάσει με αποτέλεσμα να συνεχίζουμε να τρώμε σαν να μην υπάρχει αύριο.