Όλο και περισσότερος κόσμος έρχεται αντιμέτωπος με μία κρίση πανικού, αφού το άγχος των οικονομικών και η δυσκολία εύρεσης εργασίας δημιουργεί σωματικά και ψυχολογικά προβλήματα.

Τι μπορείτε όμως να κάνετε αν κάτι τέτοιο σας συμβεί;

Αν οδηγείτε σταματήστε κάπου το αυτοκίνητό σας ή αν είστε στον χώρο εργασίας σας σταματήστε αμέσως αυτό που κάνετε και υπενθυμίστε στον εαυτό σας πως οι τρομακτικές σκέψεις είναι περαστικές. Αυτό που νιώθετε σε λίγη ώρα θα περάσει και θα είναι μόνο μία ανάμνηση.

Πάρτε βαθιές και αργές αναπνοές μετρώντας μέχρι το τρία σε κάθε εκπνοή και εισπνοή.

Αντιμετωπίστε το φόβο σας και θυμίστε στον εαυτό σας πως αυτό που συνέβη θα τελειώσει γρήγορα.

Προσπαθήστε να φέρετε στο μυαλό σας μία εικόνα που σας προκαλεί γαλήνη και φανταστείτε πως είστε μέρος της. Παράλληλα μπορείτε να στρέψετε την προσοχή σας οπουδήποτε αλλού ακόμα και στους δείκτες του ρολογιού σας.

Συμφιλιωθείτε με αυτό που σας συμβαίνει και μην βλέπετε την κρίση ως εχθρό σας. Δεν μπορείτε να την αντιμετωπίσετε με το «έτσι θέλω» αλλά πρέπει να κάνετε μικρά και σταθερά βήματα.