Κάνετε δίαιτα όμως δεν βλέπετε κιλό να πέφτει; Μήπως αυτό που φταίει είναι πως το παρακάνετε με τους καφέδες;

Μπορεί να φαίνεται αθώος, εύκολα όμως κάποιος έστω και πίνοντας ένα καφέ την ημέρα μπορεί να φορτωθεί περιττές θερμίδες. Αυτό εξαρτάται βέβαια από το είδος του καφέ και τη ζάχαρη που προσθέτει ο καθένας.

Το καπουτσίνο με πλήρες γάλα έχει 120 θερμίδες ενώ με χαμηλά λιπαρά έχει 75 θερμίδες, πιο light μπορεί να γίνει αν προσθέσουμε γάλα σόγιας.

O latte έχει ακόμα περισσότερες θερμίδες αφού ένα μόνο ποτήρι περιέχει 170-190 θερμίδες.

Λιγότερα λιπαρά έχει ο καφές φίλτρου αφού πίνοντάς τον κάποιος επιβαρύνεται μόλις με 2 θερμίδες.

Και φανταστείτε πως τα παραπάνω ισχύουν αν οι καφέδες είναι σκέτοι, αν βάζετε ένα κουταλάκι ζάχαρη επιβαρύνεστε με 49 θερμίδες, ενώ αν προσθέσετε και σαντιγί παίρνετε 52 θερμίδες το κουταλάκι.