​Μπορεί η γυμναστική να είναι σημαντική εάν θέλεις να χάσεις πόντους, όμως για να χάσεις κιλά πρέπει να εστιάσεις πρωτίστως στη διατροφή σου. Το καλοκαίρι, ιδιαίτερα, που είναι πολύ εύκολο να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, αφού στις διακοπές τρώμε συχνά εκτός σπιτιού, πρέπει να προσέχουμε παραπάνω για να μην πάρουμε κιλά.

Αν θέλεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου κατά τη διάρκεια των διακοπών ή θέλεις να επιστρέψεις από το νησί έχοντας χάσει κιλά, ανακάλυψε τι πρέπει να κάνεις:

1.Θερμίδες: Να καταναλώνεις περίπου 1500 θερμίδες την ημέρα, δηλαδή τρία γεύματα 400 θερμίδων και δύο σνακ 150 θερμίδων. Πρόσεξε ώστε τα γεύματά σου να είναι χαμηλά σε λιπαρά, μέτρια σε υδατάνθρακες και να περιέχουν ικανοποιητική ποσότητα πρωτεΐνη.

2.Να τρως πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα και σνακ, είτε είναι κρέας ή πουλερικό, είτε γαλακτοκομικό, όσπρια ή ξηροί καρποί. Έτσι θα χορταίνεις σε κάθε γεύμα και δεν θα καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από όσες πρέπει στα γεύματα.

3.Προσοχή στο αλάτι: Απόφυγε –ειδικά το καλοκαίρι- τις τροφές που περιέχουν αρκετό αλάτι, αφού θα δημιουργήσει πρήξιμο αλλά θα «σαμποτάρει» και τη δίαιτά σου. Προτίμησε φρέσκες τροφές και όχι συσκευασμένες και καρυκεύματα για τα γεύματά σου που θα δώσουν γεύση!

4.Νερό: Είναι γνωστό ότι για να χάσεις κιλά πρέπει να πίνεις περίπου 8 ποτήρια νερό την ημέρα! Το καλοκαίρι, η ενυδάτωση του οργανισμού σου είναι ακόμα πιο σημαντική, για αυτό να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι νερό!