Νιώθετε τον ιδρώτα σας να μυρίζει άσχημα; Έχετε εκνευριστεί γιατί κανένα αποσμητικό δεν σας ικανοποιεί;

Πριν επισκεφτείτε γιατρό ή φαρμακοποιό, σκεφτείτε τι φάγατε για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό!

Ο ιδρώτας από μόνος του είναι άοσμος και η χαρακτηριστική του δυσοσμία προέρχεται από τα βακτήρια που υπάρχουν στην επιδερμίδα, όμως υπάρχουν και μερικές τροφές που συμβάλλουν εξίσου στην άσχημη μυρωδιά του!

Όπως αναφέρει το iatropedia.gr, καρυκεύματα όπως το κάρυ και το κύμινο, αλλά και φαγητά όπως το κρεμμύδι και το σκόρδο μπορεί να μεταφέρουν την πολύ έντονη μυρωδιά τους στον ιδρώτ�� μας.

Λαχανικά όπως το μπρόκολο και το κουνουπίδι, ενώ κάνουν καλό στην υγεία μας μπορούν να προκαλέσουν έντονη δυσοσμία όταν το σώμα μας τα διασπά σε ενώσεις του θείου.

Το κόκκινο κρέας συμβάλει και αυτό στην κακοσμία του ιδρώτα. Όταν διασπάται από το σώμα, συχνά αποθηκεύεται το αμινοξύ καρνιτίνη που ευθύνεται για κάποιες όχι και τόσο εύοσμες μυρωδιές.

Οι δίαιτες με χαμηλές ποσότητες υδατανθράκων μπορεί να κάνουν καλό στη σιλουέτα, αλλά κάνουν κακό στην μυρωδιά σας. Σε αυτές τις δίαιτες το σώμα αντί για θερμίδες καίει λίπος, μία διαδικασία που προκαλεί κακοσμία.

Τα ψάρια μερικές φορές μπορεί να αφήσουν μια ελαφριά μυρωδιά ψαρ��λας. Για αυτό ευθύνονται όσα περιέχουν την ουσία χολίνη, όπως ο τόνος και ο σoλωμός.

Το αλκοόλ και η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσουν την εφίδρωση και μαζί την ένταση της μυρωδιάς του ιδρώτα.

Ευτυχώς η κακοσμία του ιδρώτα λόγω του... φαγητού μπορεί να διαρκέσει μέχρι 6 ώρες, οπότε με σωστό προγραμματισμό μπορείτε να φάτε ό,τι θέλετε, χωρίς να φοβόσαστε τις συνέπειες.