​Πρόκειται για τρόφιμα που μπορείς να βρεις παντού ενώ είναι και πολύ φθηνά! Ωστόσο, είναι θαυματουργά… αφού σε κάνουν και αδυνατίζεις! Πως; Εύκολα… Αρκεί να αρχίσεις να τα καταναλώνεις!

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

1. Μαϊντανός

Διαθέτει εξαιρετικές αντισηπτικές ιδιότητες, δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και ενισχύει τη νεφρική λειτουργία. Mάλιστα οι επιστήμονες το εντάσσουν ανάμεσα στα 150 πιο υγιεινά τρόφιμα, που δρα αποτοξινωτικά για τον οργανισμό βοηθώντας τον να χάσει κιλά. Επιπλέον ο νωπός χυμός του μαϊντανού φαίνεται ότι κάνει καλό στον πυρετό, το βήχα, τη γρίπη καθώς και στις παθήσεις του αναπνευστικού.

2. Μπρόκολο

Eίναι ο βασιλιάς ανάμεσα στα λαχανικά, αφού έχει την μικρότερη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες κάτι που το κάνει ιδανικό για μια δίαιτα. Πλούσιο σε αντιοξειδωτική λουτείνη και σουλφοραφάνη ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει από τον καρκίνο. Επιπλέον, δρα κατά του έλκους και αποτρέπει την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

3. Μέλι

Mπορεί να μην έχει λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη, είναι όμως φυσικό προϊόν, πλούσιο σε ένζυμα και αναστέλλει την ανάπτυξη βακτηρίων και μυκήτων. Σύμφωνα με έρευνα το μέλι αντί της ζάχαρης βοηθά να χάσεις κιλά, αφού σου δίνει το αίσθημα του κορεσμού, μειώνοντας την ποσότητα φαγητού που καταναλώνεις, ενώ συμβάλει και στη μείωση της χοληστερίνης.

4. Λεμόνι

Το ξινό λεμονάκι, βοηθά το στομάχι στη διαδικασία της πέψης, διευκολύνοντας τη διάσπαση των τροφών. Ο χυμός του λεμονιού επιπλέον συστήνεται σε όλες τις προληπτικές και θεραπευτικές αγωγές των λοιμώξεων χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Επιπλέον, συμβάλλει στην αύξηση των λευκών ��ιμοσφαιρίων.

5. Γιαούρτι

Είναι πλούσιο σε προβιοτικά και με τον τρόπο αυτό ευνοεί την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών και ευνοεί την καλύτερη πέψη. Την ίδια ώρα ενισχύει ιδιαίτερα το ανοσοποιητικό σύστημα.