Νιώθεις διαρκώς φουσκωμένη κι αυτό σε ενοχλεί; Ε λοιπόν, μάθε ότι υπάρχουν ορισμένα μικρά κόλπα που θα σε κάνουν να νιώσεις λίγο πιο ελαφρύτερη σε μόλις μια ημέρα. Δες τα παρακάτω...

Πρωί: Να π��νεις ζεστό νερό με λεμόνι
Ένα φλιτζάνι ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί όταν ξυπνάς, καθαρίζει το πεπτικό σύστημα και βοηθάει στην αποβολή των τοξινών. Αν δεν σου αρέσει η γεύση από το ζεστό νερό, μπορεί να φτιάξεις τσάι με χυμό από ένα λεμόνι.

Πρωί: Αποτοξίνωσε το σώμα σου κάνοντας γιόγκα
Μπορεί να σου φαίνεται δύσκολο να σηκωθείς το πρωί και να κάνεις γυμναστική, όμως αν δεν το δοκιμάσεις, δεν θα μάθεις ποτέ αν σου αρέσει ή όχι. Και πίστεψε με αν εντάξεις τη πρωινή άσκηση και κυρίως τη γιόγκα στη ζωή σου, θα αρχίσεις να νιώθεις πολύ καλύτερα. Η γιόγκα βοηθάει στην αποβολή των τοξινών από το σώμα και συμβάλει στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Λίγη πρωινή γιόγκα και αμέσως θα νιώσεις ότι έχεις χάσει μερικούς πόντους!

Πρωί: Φάε ένα τροπικό φρούτο
Αν θέλεις να ξεπρηστείς τότε φάε για πρωινό ανανά και παπάγια. Τα τροπικά αυτά φρούτα περιέχουν ένζυμα όπως βρομελίνη, που βοηθάνε στην απόκτηση μιας επίπεδης κοιλιάς. Ένα μπολ με κομμένα φρούτα όπως μάνγκο, ανανά και παπάγια είναι το ιδανικό πρωινό γεύμα, για να νιώσεις λίγο ελαφρύτερη.

Όλη μέρα: Να τρως αργά
Τρώγοντας πολύ γρήγορα καταπίνεις μαζί και αέρα, που παγιδεύεται στο στομάχι και καταλήγεις με μια φουσκωμένη κοιλιά! Το μυστικό είναι να τρως αργά, ώστε να ελαχιστοποιήσεις το φούσκωμα.

Όλη μέρα: Να πίνεις πολύ νερό
Το νερό είναι γνωστ�� πλέον για τα οφέλη του και ένα από αυτά είναι ότι βοηθάει στην αποβολή των τοξινών από το σώμα. Και για να διασφαλίσεις ότι πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, καλό είναι να έχεις ένα μπουκάλι πάντα μαζί σου. Για αλλαγή μπορείς να βάλεις φέτες από αγγούρι και λεμόνι.

Απόγευμα: Φάε κινόα
Αν θέλεις να φας κάτι ελαφρύ το απόγευμα, τότε διάλεξε μια σαλάτα με κινόα, η οποία περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και σε κρατάει χορτάτη χωρίς να σε πρήζει. Και αυτό το πετυχαίνει γιατί η κινόα περιέχει κάλιο και φυτικές ίνες, που είναι σημαντικά συστατικά για να μη νιώθεις φουσκωμένη.

Απόγευμα: Διάλεξε ένα σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες
Οι φυτικές ίνες είναι το κλειδί αν θέλεις να νιώσεις πλήρης αλλά ταυτόχρονα να μην πρηστείς. Στόχος πρέπει να είναι 25 με 30 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα. Τρόφιμα όπως τα φρούτα, οι σπόροι chia και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Βράδυ: Προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ
Είτε πρόκειται για κρασί είτε για κοκτέιλ, αλλά και οποιοδήποτε άλλο αλκοολούχο ποτό, μπορεί να σε κάνει να νιώσεις φουσκωμένη για πολλούς λόγους. Το αλκοόλ εμποδίζει τη σωστή λειτουργία της πέψης και δημιουργεί ένα αίσθημα υποτονικότητας. Κράτησε όσο μπορείς τους πειρασμούς μακριά και επέλεξε ανθρακούχο νερό με λεμόνι.

Δείπνο: Προτίμησε μια σαλάτα με σπαράγγια
Τα σπαράγγια ενθαρρύνουν την υγεία του πεπτικού συστήματος, διεγείροντας την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο στομάχι. Μαζί λοιπόν με το κυρίως γεύμα πρόσθεσε και μια σαλάτα με σπαράγγια, ώστε να ξυπνήσεις το πρωί και να νιώθεις ελαφρύτερη.

Βράδυ: Πιες τσάι
Ένα φλιτζάνι τσάι ή λεμονόχορτο βοηθάει το πεπτικό σύστημα να λειτουργήσει καλύτερα. Πριν λοιπόν πας για ύπνο πιες τσάι με κανέλα και τζίντζερ και θα αποβάλεις όλες τις βλαβερές τοξίνες από τον οργανισμό.

Νύχτα: Κοιμήσου τουλάχιστον 7 με 8 ώρες
Ο ύπνος είναι πολύτιμος αν και αποτελεί πολυτέλεια στη σημερινή εποχή. Όταν κοιμάσαι τις σωστές ώρες βοηθάς στη ρύθμιση του μεταβολισμού, ενώ η έλλειψη ύπνου μπορεί να σε κάνει να νιώθεις υποτονική και το χειρότερο είναι ότι συμβάλει στην αύξηση της παχυσαρκίας.