​Όσο πιο πολύ μπαίνουμε στο καλοκαίρι και ο υδράργυρος αρχίζει να ανεβαίνει είναι σημαντικό ο οργανισμός μας να ενυδατώνεται αρκετά και σωστά. Και μπορεί οι ειδικοί να μας προτρέπουν να πίνουμε πολύ νερό, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς πολύ σημαντικός παράγοντας στην ενυδάτωση είναι και οι ηλεκτρολύτες.

Οι ηλεκτρολύτες είναι απαραίτητοι για να συσπαστούν οι μύες, να κινηθεί, να ανασάνει και να κυκλοφορήσει το αίμα στο σώμα. Όμως βοηθούν ακόμα το ανθρώπινο σώμα να διατηρεί την ευρωστία του για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλα όσα θέλουμε.

Ειδικά όταν η ζέστη χτυπά κόκκινο και αρχίζουμε να αισθανόμαστε εξαντλημένοι ή παθαίνουμε κράμπες, τότε το σώμα μας δίνει σήμα ότι έχουμε έλλειψη ηλεκτρολυτών.

Για να αποφύγουμε λοιπόν τα συμπτώματα κόπωσης και εξάντλησης λόγω της ζέστης, υπάρχουν τρόφιμα που χαρίζουν απλόχερα ηλεκτρολύτες, όπως τα ενεργειακά ποτά, αλλά και συγκεκριμένες τροφές, όπως τα αμύγδαλα, το αλάτι, το αβοκάντο, τα φρούτα γενικά, οι ντομάτες, οι πατάτες και το καρπούζι.

Οι τροφές αυτές είναι πλούσιες σε χλωριούχο νάτριο, κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο που τα χρειάζεται το σώμα.

Για να αναπληρώσετε λοιπόν κι εσείς τους ηλεκτρολύτες μπορείτε να κάνετε απλά πράγματα που θα τα εντάξετε στην καθημερινότητά σας.

Όπως να προσθέσετε μια πρέζα αλάτι σε ένα ποτήρι νερό και να το πιείτε αργά. Ιδανικό είναι επίσης να φάτε μια μπανάνα για να αναπληρώσετε το κάλιο στον οργανισμό σας και να πιείτε κι ένα ποτήρι νερό μαζί.

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε το δικό σας αθλητικό ποτό ανακατεύοντας ¼ του κουταλιού του γλυκού αλάτι, ¼ του κουταλιού του γλυκού σόδα, ρο χυμό από ½ φλιτζάνι πορτοκάλι και δύο κουταλιές της σούπας ζάχαρη σε ένα λίτρο νερού.

Μια ακόμα καλή λύση είναι να πιείτε φυσικό νερό καρύδας ή να αναπληρώσετε το μαγνήσιο, τρώγοντας μπρόκολο ή σπανάκι και το ασβέστιο τρώγοντας ένα μπολ γιαούρτι, τυρί με χαμηλά λιπαρά κι ένα ποτήρι γάλα.