Αν πίνεις αναψυκτικά -γεγονός που ΔΕΝ σου συστήνουμε- τότε αυτό το post ήρθε για σένα. Όπως όλα τα πράγματα σε αυτήν τη ζωή, έτσι και σχετικά με την κατανάλωση αναψυκτικών, ο χρυσός κανόνας είναι να τηρούμε τ�� μέτρο!

Το ξέρεις ότι η κατανάλωση αναψυκτικών με ζάχαρη καθώς και τα κοκτέιλ φρουτοποτών έχουν επιπρόσθετη σακχαρόζη ή σιρόπι καλαμποκιού, με υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη; Και ότι σε έρευνα που έγινε σχετικά με την κατανάλωση αναψυκτικών με ζάχαρη βρέθηκε συσχετισμός τους με το κοιλιακό λίπος;

Το κοιλιακό ή σπλαχνικό λίπος δεν είναι μόνο ότι έχουμε περιττούς πόντους γύρω από τη μέση και δεν «κάθονται» ωραία τα τοπάκια μας. Το σπλαχνικό λίπος αναπτύσσεται γύρω από τα εσωτερικά όργανα της κοιλίας, όπως το ήπαρ και το πάγκρεας, και ασκεί επιρροή στη λειτουργία ορμονών όπως η ινσουλίνη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα διαβήτη και καρδιάς.

Αν σου αρέσουν, λοιπόν, τα αναψυκτικά, πίνε με μέτρο ή προτίμησε εκείνα που δεν έχουν ζάχαρη. Το καλύτερο βέβαια είναι να στύψεις ένα φρέσκο χυμό πορτοκάλι ή να φτιάξεις ένα smoothie!