Η καλύτερη δίαιτα για ένα υγιές κι όμορφο σώμα φέρει την υπογραφή του... Harvard! Ναι, καλά διαβάσατε. Πέντε έρευνες του Πανεπιστημίου Harvard Medical συνέκριναν την Μεσογειακή διατροφή με μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά, με μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες και με μια δίαιτα ��ου Αμερικάνικου Ιδρύματος για τον Διαβήτη (ADA). Στις έρευνες έλαβαν συμμετοχή 998 υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα. Πού κατέληξαν; Στο ότι σαν την Μεσογειακή διατροφή δεν έχει!

Οι συμμετέχοντες ακολούθησαν κάθε δίαιτα για ένα χρόνο. Αυτοί που ακολούθησαν την Μεσογειακή διατροφή, η οποία περιλάμβανε ένα διατροφικό μενού πλούσιο σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ελαιόλαδο, χαμηλή σε κρέας και γαλακτοκομικά έχασαν μέσο όρο μέχρι και 11 κιλά.

Οι συμμετέχοντες που ακολούθησαν την δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες και την δίαιτα του ιδρύματος των διαβητικών είχαν παρόμοια αποτελέσματα, ενώ οι συμμετέχοντες που ακολούθησαν την δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, είχαν απώλεια μέχρι και 11 κιλά.

Εκτός από τα οφέλη της διατροφής στην απώλεια βάρους οι ερευνητές έδωσαν σημασία στην επίδραση της διατροφής στην υγεία των συμμετοχόντων.

φξκκγφθ.jpg

Η Μεσογειακή διατροφή ήταν η μόνη που όχι μόνο τους βοήθησε να χάσουν και να διατηρήσουν τα κιλά τους, αλλά και είχε ευεργετική επίδραση στην καρδιαγγειακή και εγκεφαλική τους υγεία.

Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν ότι η Μεσογειακή διατροφή μείωσε τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου κατά 30% και είναι η ιδανική επιλογή για όσους είναι επιρρεπείς σε καρδιακές παθήσεις.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στις 22 Δεκεμβρίου 2015 στο περιοδικό “The American Journal of Medicine" κι είδε τώρα στο φως της δημοσιότητας. Λίγο πριν αρχίσουμε τα μπάνια μας!