​Οι διατροφολόγοι κατά καιρούς επισημαίνουν πόσο επικίνδυνες και αναποτελεσματικές είναι οι εξαντλητικές δίαιτες. Το να φτάνεις στο σημείο να πεινάς, όσο κάνεις δίαιτα είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου. Κι αυτό γιατί γρήγορα θα τα παρατήσεις κι ακόμα κι αν έχεις καταφέρει να χάσεις κάποια κιλά, με το που αρχίσεις πάλι να τρως θα τα πάρεις πίσω διπλά!

Αν λοιπόν θες να αδυνατίσεις, φρόντισε να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς ακρότητες και τραγικές στερήσεις. Παρακάτω θα δεις τις 6 τροφές που θα σε κάνουν να νιώθεις (και να είσαι) χορτάτη όλη μέρα:


Καρύδια: Οι ξηροί καρποί δεν περιέχουν μόνο υγιή λιπαρά, αλλά βοηθάνε επίσης στην καταστολή της όρεξης. Τρώγοντας μια χούφτα καρύδια σαν σνακ, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μειώσετε τα άσκοπα τσιμπολογήματα και να νιώθετε χορτάτοι για αρκετές ώρες. Τ�� μόνο που πρέπει να προσέχετε είναι αν μην ξεφύγετε στην ποσότητα, καθώς περιέχουν αρκετές θερμίδες.

Βρώμη: Η ιδανική τροφή για να αισθάνεστε χορτάτοι και να έχετε ενέργεια όλη μέρα, είναι η βρώμη. Και αυτό γιατί περιέχει αρκετή ποσότητα φυτικών ινών, οι οποίες παραμένουν μεγάλο χρονικό διάστημα στο στομάχι, αυξάνοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού. Επιπλέον, η βρώμη μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της χολο��υστοκινίνης στο σώμα, μια ορμόνη που ρυθμίζει την όρεξη και μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της πείνας.

Μήλα: Ένα μήλο είναι το ιδανικό πρωινό ή απογευματινό σνακ. Αυτό το φρούτο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και είναι μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, έτσι ώστε να σας κρατάει χορτάτους για αρκετές ώρες. Επίσης, τα μήλα περιέχουν πηκτίνη, η οποία κρατάει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά και δεν πεινάτε.

Μέντα: Η μυρωδιά της μέντας δεν λειτουργεί μόνο καταπραϋντικά, αλλά καταστέλλει επίσης την όρεξη. Δοκιμάστε να βάλετε μέντα όταν πίνετε τσάι και θα διαπιστώσετε ��τι θα μειωθεί η όρεξης σας για φαγητό.

Σπόροι Chia: Οι σπόροι Chia είναι μια πολύ καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Ο συνδυασμός αυτός μπορεί να καταστείλει την όρεξη σας και να σας κρατήσει χορτάτους για αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα.

Δαμάσκηνα: Μήπως έχετε μια λιγούρα για κάτι γλυκό; Τότε αντί να πάτε να αγοράσετε την αγαπημένη σας σοκολάτα, δοκιμάστε να φάτε δαμάσκηνα. Θα ικανοποιήσουν τους πόθους σας για γλυκό και επίσης θα μειώσουν τα άσκοπα τσιμπολογήματα.


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: