Έναν ακόμα λόγο προκειμένου να επιλέγουμε το σπιτικό φαγητό μας έδωσαν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, αφού σύμφωνα με τα συμπεράσματα τους το σπιτικό φαγητό συνδέεται με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Εξετάζοντας τις διατροφικές συνήθειες περισσο��έρων από 99.000 αντρών και γυναικών, οι ερευνητές ανακάλυψαν πως εκείνοι που κατανάλωναν 9- 13 σπιτικά γεύματα ή δείπνα ανά εβδομάδα, είχαν 13% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 σε σχέση με εκείνους που κατανάλωναν μόλις 6 σπιτικά γεύματα ή και λιγότερα ανά εβδομάδα. Στην πραγματικότητα, κάθε σπιτικό γεύμα, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 2%.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα γεύματα στα εστιατόρια ή ταχυφαγεία έχουν περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το μέσο αριθμό θερμίδων που έχει ένα πιάτο σπιτικό φαγητό. Ταυτόχρονα τείνουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού, κάθε φορά που τρώμε έξω.

Εν τω μεταξύ, η μαγειρική μπορεί να είναι αγχολυτική, γεγονός που επηρεάζει και τον τρόπο που τρώμε το φαγητό στο σπίτι, έχοντας περισσότερη άνεση και λιγότερο στρες.​

Πηγή: shape.gr