Πολλές είναι οι περιπτώσεις, ανδρών και γυναικών, που παραπονιούνται πως –μολονότι προσπαθούν με δίαιτα και γυμναστική να αδυνατίσουν- δεν βλέπουν διαφορά στη ζυγαριά. Τι κάνουν άραγε λάθος; Αν αντιμετωπίζετε κι εσείς αυτό το «πρόβλημα», τότε δεν έχετε παρά να ρίξετε μια ματιά παρακάτω…

-Δεν τρώτε καθόλου λίπος

Ο τρόπος με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δαιμονοποιήσει το λίπος, έχει σαν αποτέλεσμα οι περισσότεροι που κάνουν μια δίαιτα να το αποφεύγουν εντελώς. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη, που μπορεί να κάνετε όταν ακολουθείτε μια διατροφή. Όταν δεν τρώτε καθόλου λιπαρά, τότε αρχίζει το σώμα σας και ποθεί τους απλούς υδατάνθρακες, όπως γλυκά, πατατάκια, μπισκότα. Δεν υπάρχει λόγος να αποφεύγετε όλα τα λιπαρά, διότι υπάρχουν και τα καλά λίπη που σας βοηθάνε στην απώλεια κιλών και προσφέρουν πολλά οφέλη για την υγεία. Κόψτε ένα αβοκάντο στη σαλάτα σας ή φάτε μια χούφτα αμύγδαλα για σνακ.

-Καταφεύγετε στις ενεργειακές μπάρες

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, πρέπει να είστε προσεκτικοί στα σνακ που καταναλώνετε. Ένα σημαντικό λάθος που κάνετε είναι ότι επιλέγετε ενεργειακές μπάρες, κυρίως μετά από μια προπόνηση. Για παράδειγμα αν περπατήσετε 90 λεπτά, τότε μάλλον δεν χρειάζεστε σνακ μετά, όσο έχετε ανάγκη από υγρά για να μείνετε ενυδατωμένοι. Επίσης, πολλές ενεργειακές μπάρες είναι πλούσιες σε θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά, ώστε να σας προσθέτουν κιλά. Προτιμήστε ένα φρούτο ή μια φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

-Συγχέετε τη πείνα

Πολλές φορές το συναίσθημα της πείνας δεν είναι πραγματικό, απλά το χρησιμοποιείτε για να ξεχάσετε ένα δυσάρεστο γεγονός ή απλά για να περάσετε την ώρα σας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να οδηγείστε στην κατανάλωση γλυκών ή αλμυρών, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Όταν νιώσετε ότι έχετε λιγούρες, εστιάστε σε φρούτα, λαχανικά και άπαχες πρωτεΐνες, ώστε να διαχειριστείτε τη πείνα σας, χωρίς να πάρετε πολλές θερμίδες.

-Δεν προσέχετε τα δημητριακά πρωινού

Πολλές δίαιτες περιλαμβάνουν δημητριακά για πρωινό αλλά και για ενδιάμεσο γεύμα ή ακόμα και για βραδινό. Όμως, αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι πως πολλά δημητριακά είναι πλούσια σε σάκχαρα, ώστε να αυξάνουν το σωματικό βάρος. Όταν επιλέγετε δημητριακά πρέπει να διαβάζετε τα συστατικά, για να σιγουρευτείτε ότι δεν θα σας παρέχουν πολλές θερμίδες.

-Γυμνάζεστε και μετά τρώτε ότι θέλετε

Πολλοί με το που αρχίζετε τη γυμναστική, νομίζετε ότι γυρνώντας μετά σπίτι μπορείτε να φάτε το διπλάσιο από ό,τι τρώγατε πριν αρχίσετε μια σωματική δραστηριότητα. Σκέφτεστε ότι αφού κάνετε ένα δυνατό πρόγραμμα προπόνησης, μπορείτε το βράδυ να απολαύσετε τα αγαπημένα σας τυριά, με δυο ποτήρια κρασί και ένα μεγάλο κομμάτι τούρτα. Όμως, με αυτή τη τακτική όχι μόνο δεν θα χάσετε βάρος, αλλά κινδυνεύετε να πάρετε επιπλέον κιλά.

-Ζυγίζεστε συ��έχεια

Έχετε εμμονή με το νούμερο της ζυγαριάς. Ξεκολλήστε από αυτό. Σας δημιουργεί άγχος κι ως εκ τούτου, κατακράτηση υγρών και φούσκωμα. Στόχος σας, πρέπει να είναι ένα healthy lifestyle που θα περιλαμβάνει ισορροπημένη διατροφή και τακτική άσκηση για ευεξία και ενέργεια κι όχι μια αδιάκοπη «μάχη» με τη ζυγαριά. Η ζυγαριά είναι απλώς μια ένδειξη, όχι εχθρός!