​Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας, όπως σου έχουμε ξαναπεί, κρύβει πολλές θερμιδικές βόμβες, τις οποίες καλό θα ήταν να αποφύγεις. Πώς;

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Δες παρακάτω τα καλύτερα tips που θα σε βοηθήσουν να μην ενδώσεις σε ό,τι βρεις μπροστά σου:


-πιες ένα ποτήρι νερό πριν φας την πρώτη μπουκιά

-γέμισε το πιάτο σου με περισσότερη σαλάτα και περιόρισε τα άλλα εδέσματα

-πες ΟΧΙ στα τηγανητά (καλαμαράκια, πατάτες κλπ)

-μην φας όλη την λαγάνα (είναι ψωμί-μην το ξεχνάς)

-προτίμησε σιμιγδαλένιο χαλβά κι όχι μακεδονικό (έχει λιγότερες θερμίδες)

-μην το παρακάνεις με τις αλοιφές (ταραμά, τυροκαυτερή κλπ)