Ενώ έχεις σταματήσει να τρως ασταμάτητα, εξακολουθείς να παχαίνεις και αναρωτιέσαι πως γίνεται αυτό;

wegqwgraqr.jpg


Αν ναι, μάθε ότι –σύμφωνα με την ιστοσελίδα www.webmd.com- υπάρχουν τρεις αιτίες που προκαλούν αύξηση του βάρους και που δεν θα τις υποψιαζόσουν ποτέ! Ποιες είναι αυτές; Ρίξε μια ματιά παρακάτω…

1) Έλλειψη ύπνου: Συμβαίνουν δύο πράγματα με τον ύπνο και την αύξηση του σωματικού βάρους. Κατ 'αρχάς, εάν μένετε ξύπνιοι μέχρι αργά, οι πιθανότητες να τσιμπολογήσετε κάτι είναι μεγαλύτερες, πράγμα που σημαίνει περισσότερες θερμίδες. Ο άλλος λόγος αφορά το τι συμβαίνει στο σώμα σας στερείστε ύπνου. Οι αλλαγές στα επίπεδα των ορμονών αυξάνουν την πείνα και την όρεξη, αλλά και να σας κάνουν να μην αισθάνεστε πλήρεις (χορτασμένοι) μετά τα γεύματα.

2) Στρες: Όταν οι α��αιτήσεις της καθημερινότητας γίνονται πάρα πολύ έντονες, το σώμα μας μπαίνει σε “κατάσταση επιβίωσης”. Εκκρίνει κορτιζόλη, γνωστή και ως “ορμόνη του στρες”, η οποία προκαλεί μια αύξηση στην όρεξη. Ως εκ τούτου, μπορεί να επιλέξουμε υψηλής θερμιδικής αξίας τροφές σε περιόδους στρες. Αυτός ο συνδυασμός είναι ένα τέλειο γόνιμο έδαφος για την αύξηση του σωματικού βάρους.

3) Yποθυρεοειδισμός: Εάν ο θυρεοειδής σας δεν παράγει αρκετή ορμόνη, είναι πιθανόν να αισθάνεστε κουρασμένοι, αδύναμοι, ότι κρυώνετε και θα δείτε ότι παίρνετε βάρος. Χωρίς επάρκεια θυρεοειδικών ορμονών, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται, καθιστώντας την αύξηση του σωματικού βάρους πιο πιθανή. Ακόμη και όταν ο θυρεοειδής λειτουργεί μεν, αλλά στο κατώτερο άκρο του φυσιολογικού εύρους, δε, θα μπορούσε να προκαλέσει αύξηση του σωματικού βάρους.

qergqrgqreg.jpg

Extra Tip: Το star.gr θα σε συμβούλευε να γυμνάζεσαι τακτικά! Όπως σου έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, η μη τακτική άσκηση βάζει τον οργανισμό σου σε μια φάση αδράνειας. Να μπλοκάρει ο μεταβολισμός σου, να μην κάνει καύσεις κι έτσι να «κολλάει» η ζυγαριά! Όποτε, για εσένα νοιάζου και… γυμνάσου!