Έχεις συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά ή σε άλλα σημεία του σώματός σου και θες να το αποβάλεις; Αν ναι, τότε μάθε ότι το μυστικό βρίσκεται στο συνδυασμό τακτικής άσκησης και σωστής διατροφής.

Και μιας που είπαμε για διατροφή, δες παρακάτω 7 τροφές που συμβάλουν στην καύση λίπους στην κοιλιά κι όχι μόνο…

1. Ντομάτες
Τα πιο σημαντικό που πρέπει να ξέρετε για τη ντομάτα είναι ότι σας βοηθάει να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά. Αυτό το κατακόκκινο λαχανικό είναι χαμηλό σε θερμίδες αλλά πλούσιο σε φυτικές ίνες, δημιουργώντας το αίσθημα του κορεσμού. Επίσης, είναι πλούσιο σε λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που καταπολεμάει τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες είναι υπεύθυνες για πολλές ασθένειες. Την επόμενη φορά που θα πάτε για ψώνια, να βεβαιωθείτε ότι έχετε βάλει στο καλάθι αυτό το θαυματουργό λαχανικό.

2. Βρώμη
Ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης είναι το καλύτερο ξεκίνημα για την ημέρα σας. Η βρώμη είναι σύμμαχος σας στη προσπάθεια απώλειας βάρους και λίπους. Και αυτό γιατί αυξάνει τον μεταβολισμό και σας βοηθάει να νιώθετε χορτάτοι για πολλές ώρες. Τα αντιοξειδωτικά και τα μέταλλα που περιέχει καθιστούν τη βρώμη μια υπερτροφή, που ο καθένας θα πρέπει να έχει στο ντουλάπι της κουζίνας του.

3. Κινόα
Η κινόα είναι περισσότερο γνωστή στους χορτοφάγους, όμως όλοι πρέπει να την εντάξετε στις διατροφικές σας συνήθειες. Και αυτό γιατί εκτός από τα πολλαπλά οφέλη στην υγεία, βοηθάει όσους θέλουν να χάσουν κιλά και να απαλλαγούν από το λίπος στην κοιλιά. Επιπλέον, ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ώστε να νιώθετε πλήρεις όλη την ημέρα. Αν δεν την έχετε δοκιμάσει ακόμα, τι περιμένετε;

4. Αυγά
Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις όσο αφορά τη σχέση της κατανάλωσης αυγών και της αύξησης χοληστερόλης. Μετά από αρκετές μελέτες, πλέον μπορείτε να τα καταναλώνετε άφοβα, εφόσον φυσικά είστε υγιείς. Φάτε ένα αυγό το πρωί και θα ξεγελάσετε την πείνα για αρκετές ώρες με μόνο 75 θερμίδες. Επίσης, η βιταμίνη Β12 που υπάρχει στα αυγά βοηθάει στη γρήγορη διάσπαση του λίπους. Αρχίστε την ημέρα σας με ένα αυγό βραστό και πείτε αντίο στα λιπάκια της κοιλιά σας.

5. Πράσινο τσάι
Όλοι γνωρίζετε ότι το πράσινο τσάι είναι πλούσιο με αντιοξειδωτικά, αλλά αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε ότι μπορεί κάψει το λίπος στο σώμα σας. Είναι οι κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικών, που ευθύνονται στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Για να έχετε μεγαλύτερο όφελος πρέπει να πίνετε πράσινο τσάι αρκετές φορές μέσα στην ημέρα.

6. Καυτερές πιπεριές
Για τους λάτρεις των καυτερών υπάρχουν καλά νέα. Οι καυτερές πιπεριές μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά και να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά. Και αυτό γιατί περιέχουν μια ουσία, γνωστή ως καψαϊκίνη, τα οφέλη της οποίας σχετίζονται με την απώλεια βάρους. Και για όσους ανησυχείτε ότι οι πιπεριές μπορεί να σας «κάψουν» το στομάχι, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι μπορεί να βοηθήσουν στη πρόληψη εμφάνισης των προβλημάτων του πεπτικού συστήματος. Μήπως λοιπόν την επόμενη φορά που βρεθείτε απέναντι από μια κατακόκκινη πιπερίτσα, το ξανασκεφτείτε;

7. Σπανάκι
Η εικόνα του παιδικού μας ήρωα, Ποπάυ, να τρώει σπανάκι και να αποκτάει υπε��δυνάμεις, δεν είναι τυχαία. Το σπανάκι είναι όντως μια υπερτροφή, που παρέχει στον οργανισμό ενέργεια ευεξία και ευημερία. Εκτός όμως από όλα αυτά, βοηθάει επίσης στην απώλεια κιλών και λίπους, κάτι που το καθιστά ακόμα πιο ευεργετικό. Μπορείτε να φάτε το σπανάκι με διαφορετικούς τρόπους, όπως φρέσκο, κατεψυγμένο και σε πίτες.