Τα smoothies που τα τελευταία χρόνια έχουν ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους, δεν προσφέρουν μόνο απόλαυση αλλά κάνουν και καλό στην υγεία μας!

Σύμφωνα με ιατρικές έρευνες, τα εύγευστα "κοκτέιλ "προστατεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα από παθογόνους μικροοργανισμούς, ενώ παράλληλα κάνουν καλό στα μάτια αλλά και στο δέρμα.

Αν είστε λοιπόν λάτρεις του γλυκού προτιμήστε ένα υπέροχο smoothie με γεύση φράουλα. Βάλτε στο μπλέντερ 1 ½ κούπα κατεψυγμένες φράουλες, 1 κούπα ανανά σε κύβους, ½ κούπα γάλα, 1 ½ κούπα γιαούρτι, 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη, 1 κούπα τριμμένο πάγο και οπωσδήποτε 8 με 10 παγάκια.

13_74 (422x260).jpg

Αν πάλι θέλετε κάτι σε σοκολάτα πείτε ναι σε ένα υγιεινό smoothie με μέντα και σοκολάτα υγείας.

Βάλτε μέσα στο μπλέντερ 2 φλιτζάνια κομμένο σπανάκι, 1 φλιτζάνι αμυγδαλόγαλα, μισό φλιτζάνι νερό, 1 κουταλιά της σούπας κακάο, μισό αβοκάντο ξεφλουδισμένο, ¼ του φλιτζανιού μέντας ή 1 σταγόνα εκχυλίσματος μέντας, 1 κουταλιά της σούπας τσιπς μαύρης σοκολάτας, λίγη στέβια και πάγο.

img_7842 (885x463).jpg
Είναι γνωστό άλλωστε πως η μαύρη σοκολάτα σε αντίθεση με την γάλακτος έχει αντιοξειδωτική δράση.