Είστε κάπου καλεσμένη/ος (σε πάρτι, σε γάμο ή σε κάποια επίσημη εκδήλωση) και θέλετε να χάσετε γρήγορα βάρος, σωστά κι υγιεινά, χωρίς να πάρετε μετά τα κιλά πίσω; Το μυστικό βρίσκεται στο γνωστό δίδυμο άσκησης και διατροφής. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι, ασυνήθιστοι θα λέγαμε, τρόποι που θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε! Ποιοι είναι αυτοί; Ρίξτε μια ματιά παρακάτω…

1.Γράψτε τι τρώτε για μια εβδομάδα και θα χάσετε βάρος. Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι όσοι κρατάνε ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων, τρώνε περίπου 15% λιγότερο φαγητό από εκείνους που δεν το κάνουν. Και αυτό συμβαίνει γιατί όταν βλέπετε γραμμένη τη ποσότητα που τρώτε, τείνετε να τρώτε λιγότερο στα γ��ύματα.

2.Πείτε ένα Μάντρα. Τι είναι αυτό; Τα Μάντρα είναι σύντομα στιχάκια ή και μεμονωμένες λέξεις που αντιπροσωπεύουν τον σκοπό του διαλογισμού σας και σας βοηθάνε να συγκεντρωθείτε. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται να λέτε το γνωστό «ΟΜ» που λέμε στη yoga, αντ’ αυτού μπορείτε να επαναλαμβάνετε τις θετικές σκέψεις για τον εαυτό σας. Όπως για παράδειγμα «Μπορώ να χάσω βάρος» ή «Ξέρω ότι μπορώ να αντισταθώ στη σοκολάτα μετά το γεύμα.» Επαναλάβετε αυτές τις φράσεις και θα φτάσετε πιο εύκολα στον στόχο σας.

3.Ο μέσος Αμερικανός καταναλώνει επιπλέον 245 θερμίδες την ημέρα από τα αναψυκτικά. Αυτό είναι περίπου 90.000 θερμίδες το χρόνο ή 25 κιλά! Η έρευνα δείχνει ότι τα ζαχαρούχα ποτά αυξάνουν το αίσθημα της πείνας. Άρα, καλό είναι αν σας αρέσουν τα αναψυκτικά, να επιλέγετε χωρίς ζάχαρη, ώστε να μην επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με επιπλέον θερμίδες.

4.Παρακολουθήστε μια ώρα λιγότερη τηλεόραση. Μια μελέτη που διεξάχθηκε σε 76 προπτυχιακούς φοιτητές βρήκε ότι όσοι παρακολουθούσαν τηλεόραση, είχαν τη τάση να τρώνε και περισσότερο. Εάν θέλετε να χάσετε βάρος θυσιάστε κάποιες ώρες από τις αγαπημένες σας εκπομπές και βγείτε να κάνετε μια βόλτα.

5.Καθαρίστε το σπίτι καλά μια φορά την εβδομάδα. Αρχίστε να πλένετε τα παράθυρα, το μπάνιο ή το αυτοκίνητο σας και θα κάψετε αρκετές θερμίδες, περίπου 4 θερμίδες για κάθε λεπτό. Άρα, για 30 λεπτά μπορεί να κάψετε έως και 120 θερμίδες, όσο δηλαδή μισό φλιτζάνι παγωτό βανίλια.

6.Να κοιτάτε τα μπλε χρώματα. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που τα εστιατόρια δεν είναι διακοσμημένα με μπλε χρώμα. Και ο λόγος είναι ότι το μπλε λειτουργεί ως κατασταλτικό της όρεξης. Μήπως λοιπόν, έφτασε η στιγμή να αγοράσετε μπλε πιάτα και τραπεζομάντηλο; Επίσης, αν αποφεύγετε το κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί χρώμα, θα διαπιστώσετε ότι θα μειωθεί η όρεξη σας.

7.Φάτε μπροστά από καθρέφτες και θα χάσετε βάρος. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι καταναλώνουν το φαγητό τους μπροστά από έναν καθρέφτη, τρώνε λιγότερη ποσότητα, σε σχέση με εκείνους που δεν το κάνουν. Κοιτάζοντας την αντανάκλαση του εαυτού σας, σας υπενθυμίζει ότι προσπαθείτε να χάσετε βάρος.

8. Μην τρώτε με μεγάλη παρέα. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην British Journal of Nutrition διαπιστώθηκε ότι εκείνοι που συνήθιζαν να τρώνε παρέα με φίλους, είχαν την τάση να καταναλώνουν περισσότερο φαγητό, ίσως επειδή περνούσαν πολύ χρόνο στο τραπέζι. Αν έχετε τη συνήθεια να τρώτε με όλη την οικογένεια, τότε βάλτε σαν στόχο να μιλάτε μετά από ��άθε μπουκιά, ώστε να τρώτε αργά και να προλαβαίνει να φτάσει το σήμα, ότι έχετε χορτάσει, στον εγκέφαλο

9.Φάτε δημητριακά για πρωινό πέντε ημέρες την εβδομάδα. Οι μελέτες διαπιστώνουν ότι τα άτομα που τρώνε δημητριακά για πρωινό κάθε μέρα, έχουν σημαντικά λιγότερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκα και να παρουσιάσουν διαβήτη, από εκείνα που δεν το κάνουν. Φάτε για πρωινό πλιγούρι βρώμης, ή ρίξτε μια χούφτα δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες στο γάλα σας.