Πόσο ακόμα θα παραλείπεις το πρωινό γεύμα; Ιδού 5 συνδυασμοί πρωινού για να ξεκινάς τη μέρα σου με ενέργεια και γεύση.

Μπανάνα + σοκολάτα + Βούτυρο ξηρού καρπού (αμυγδάλου – φουντουκιού)

Τα τρία συστατικά, περιέχουν και τα κλειδιά- θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεσαι το πρωί: φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και ασβέστιο. Πέρνα τα υλικά από το μπλέντερ κι απόλαυσέ τα σαν smoothie ή δοκίμασέ τα πάνω σε φέτα ψωμί του τοστ.

Ψωμί του τοστ + αβοκάντο + αυγό

Το τοστ αβοκάντο είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και υγιεινά λιπαρά που θα σε κρατήσουν χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό.

Βρόμη + μούρα + ανάμει��τοι ξηροί καρποί

Η βρόμη θα σε κρατήσει χορτάτη και θα βοηθήσει στην πέψη. Τα μούρα και οι γεμάτοι πρωτεΐνη καρποί, θα σε γεμίσουν ενέργεια.

Αυγό + λάχανο + κατσικίσιο τυρί

Το λάχανο (kale) με τις φυτικές ίνες και τις βιταμίνε B6 και C και το χαμηλό σε θερμίδες κατσικίσιο τυρί με το ασβέστιο, θα κάνουν θαύματα πάνω σε ένα ολόκληρο αυγουλάκι. Σούπερ σαλάτα ή σούπερ ομελέτα.

Μάφιν ολικής άλεσης + μούρα + λιναρόσπορος + γιαούρτι

Μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή ένα μκρό μάφιν ολικής άλεσης θα σε γεμίσει φυτικές ίνες. Ταυτόχρονα ο γεμάτος Ω3 λιναρόσπορος και τα μούρα που βοηθούν την καρδιά δημιουργούν μαζί με το πρωτεϊνούχο γιαούρτι ένα υπέροχο smoothie που τρώγεται με το κουτάλι.