Έχουμε ακούσει τους διατροφολόγους να μας συστήνουν τον περιορισμό της ζάχαρης πάμπολλες φορές! Αλλά ποιος μπορεί να της αντισταθεί; Μάλλον κανείς. Κάντε κι εσείς το παρακάτω τεστ και δείτε πόσο εθισμένοι είστε στη ζάχαρη…

-Πόσο συχνά τρώτε ή πίνετε ζαχαρούχα τ��όφιμα ή ποτά (συμπεριλαμβανομένων αυτών που έγιναν με γλυκαντικά);

Α) Μία ή δύο φορές το μήνα, το πολύ. Δεν είμαι οπαδός των γλυκών. Β) Θα έχω επιδόρπιο μια-δυο φορές την εβδομάδα, αλλά σπανίως πίνω αναψυκτικά Γ) Λίγο πολύ κάθε μέρα.

-Ποιο είναι το τυπικό πρωινό που σας αρέσει;

Α) Ομελέτα με λαχανικά, αβοκάντο τοστ, ή ακόμα και τα περισσεύματα από χθες το βράδυ. Β) Γιαούρτι, πλιγούρι βρώμης με φρούτα ή ένα smoothie. Γ) Τα ζαχαρούχα δημητριακά, ένα μάφιν ή ένα μπισκότο.

-Πόσο ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες προσθέτετε στον καφέ σας;

Α) Καμία. Β) Ένα κουταλάκι του γλυκού ή ένα πακέτο. Γ) Δύο κουταλάκια του γλυκού ή δύο πακέτα. Τουλάχιστον.

-Πόσο συχνά βγαίνετε για να πάρετε κάτι γλυκό;

Α) Σχεδόν ποτέ. Β) Κάθε φορά που έχω μια τρελή λαχτάρα για κάτι. Γ) Συχνά-όπως, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

-Έχετε φάει ποτέ γλυκό μυστικά;

Α) Όχι. Β) Μια-δυο φορές το χρόνο σίγουρα. Γ) Συνήθως περιμένω να φάω το επιδόρπιο μόνος μου.

-Έχετε κρύψει γλυκά για να τα φάτε αργότερα;

Α) Όχι. Γιατί να το κάνω αυτό; Β) Δεν το συνηθίζω. Αλλά αν ξέρω ότι υπάρχει ένα ακόμη κομμάτι σοκολάτα, θα μπορούσα να το βάλω σε ένα σημείο που δεν θα το βρει ο άλλος τόσο εύκολα Γ) Πάντα φροντίζω να έχω ένα μέρος που να κρύβω τα αγαπημένα μου γλυκά.

-Έχετε ποτέ αισθανθεί ανίσχυροι μπροστά σε ένα γλυκό;

Α) Σπάνια. Β) Ίσως κάποια στιγμή, αλλά τρώω ένα ή δύο μπισκότα και σταματάω. Γ) Ναι. Συνήθως μόλις αρχίσω να τρώω γλυκά, είναι πραγματικά δύσκολο να σταματήσω. Ακόμα και όταν νιώθω πλήρης.

gfhmfghmf.jpg

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

-Αν έχετε περισσότερα Α, τότε σίγουρα δεν είστε εθισμένοι στη ζάχαρη. Στην πραγματικότητα φαίνεται σαν να είστε σχεδόν αδιάφοροι για τα γλυκά. Και όλοι αναρωτιούνται ποιο είναι το μυστικό σας.

-Αν έχετε περισσότερα B, τότε συγχαρητήρια! Έχετε μια υγιή σχέση με τη ζάχαρη. Απολαμβάνετε τα γλυκά αλλά με μέτρο. Χαρίζετε στον εαυτό σας λίγο από το αγαπημένο σας γλυκό, κάθε μέρα.

-Αν έχετε περισσότερα Γ, τότε είστε εθισμένοι με τη ζάχαρη. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς γλυκό και δεν είστε ικανοί να του αντισταθείτε. Μην προσπαθήσετε να κόψετε μαχαίρι τα γλυκά, αντ’ αυτού πηγαίνετε σε ένα διαιτολόγο, για να σας βοηθήσει να περιορίσετε την λαχτάρα σας για τη ζάχαρη.