Αν επιθυμείτε να «χτίσετε» ένα υγιές κορμί, με δυνατούς μύες χωρίς λίπος, πρέπει να ξεχάσετε τις διατροφικές αμαρτίες στις οποίες είστε συνηθισμένοι.

Κοινώς, αν θέλετε να χάσετε λίπος, πρέπει να πείτε αντίο σε πατατάκια, πίτσες και fast food και να προτιμήστε τις παρακάτω τροφές. Ο καθηγητής Τζεφ Βόλεκ, ερευνητής στ�� Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, βρήκε τι είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε μυς:

-Καφές: Σου δίνει περισσότερη ενέργεια και θεωρείται χωνευτικό ρόφημα.

-Ελαιόλαδο: Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο βοηθούν τους μυς να διατηρηθούν ακόμη και αν δεν γυμνάζεσαι τόσο συστηματικά.

-Νερό: Το 80% των μυών μας αποτελούνται από νερό.

-Αμύγδαλα: Είναι μια πηγή ενέργειας αποτελούμενη από πρωτεΐνη. Μόλις το 1/4 του φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης -2 γραμμάρια περισσότερα από το αυγό.

-Μπριζόλα: Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β12, ψευδάργυρο και σίδηρο - τα οποία είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών.

-Αυγά: Η πρωτεΐνη αυγού θεωρείται ότι έχει την υψηλότερη βιολογική αξία από όλα τα τρόφιμα.

-Σολομός: Έχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια και είναι γεμάτος με βιταμίνη D και λιπαρά οξέα.

-Γιαούρτι: Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού παρέχουν αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες για να επανέλθουν μετά την άσκηση και οι υδατάνθρακες τους "γεμίζουν" ξανά με ενέργεια.