Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει, ότι έρχονται ανά διαστήματα κάποιες μέρες που πραγματικά δεν σταματάτε να τρώτε. Χωρίς λόγο. Χωρίς να πεινάτε. Ακόμα κι αν έχετε φάει πριν λίγες ώρες, σας πιάνει ξαφνικά μια απίστευτη λιγούρα που δεν ξέρετε από που προέρχεται. Κι όμως, αυτή η υπερφαγία έχει εξήγηση! Στην ουσία πρόκειται για ένα «σήμα» από τον οργανισμό σας πως κάτι δεν πάει καλά.

Παρακάτω θα δείτε τους παράγοντες που οδηγούν σε αυτή τη βουλιμική τρέλα…

-Δεν κοιμάστε αρκετά:

Αν ο ύπνος σας έχει διαταραχθεί και δεν κοιμάστε καλά δεν νιώθετε μόνο εξαντλημένοι αλλά και πολύ μα πολύ πεινασμένοι. Όσοι δεν πέφτουν για ύπνο τις κατάλληλες ώρες, δηλαδή γύρω στις 10 με 11, τείνουν να καταναλώνουν την επόμενη μέρα συν 248 θερμίδες. Η κούραση, παράλληλα, σας κάνει να επιθυμείτε να τρώτε την διπλάσια ποσότητα , ειδικά φαγητών τύπου fast food και ανθρακούχων.

Όσοι δεν απολαμβάνουν τον ύπνο τους για τουλάχιστον 5 ώρες έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι.

-Τρώτε πολλούς υδατάνθρακες το βράδυ:

Αν αισθανθήκατε πεινασμένοι όταν ξυπνήσατε το πρωί, απλά σκεφτείτε τι φάγατε το βράδυ. Αν ήταν κάτι πλούσιο σε υδατάνθρακα, βρήκατε τον «ένοχο», ο οποίος σας αύξησε τα επίπεδα του σακχάρου σας.

Για να αποφύγετε την έναρξη της ημέρας ως πεινασμένοι, οι ειδικοί συμβουλεύουν όσον αφορά το δείπνο να καταναλώνετε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το καστανό ρύζι, ζυμαρικά και προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία υποβάλλονται πιο αργά σε επεξεργασία από το σώμα, όπως και το κόκκινο κρέας και το ψάρι.

rsthdthdtr.jpg
-Μια τρελή βραδιά με τους φίλους σας:

Η κατανάλωση αλκοόλ δεν σας προκαλεί μόνο πονοκέφαλο αλλά σας αφήνει και πεινασμένους. Μόλις τρία ποτήρια κρασί, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της λεπτίνης, η οποία διατηρεί την πείνα σας σε μειωμένα επίπεδα έως και 30%.

-Δεν πίνετε πολύ νερό:

Νομίζετε πως είστε πεινασμένοι αλλά δεν είναι αλήθεια, απλά δεν πίνετε αρκετά υγρά, παρερμηνεύοντας έτσι την πείνα με την δίψα. Όταν είστε αφυδατωμένοι τα μηνύματα στον εγκέφαλο βρίσκονται σε σύγχυση, έτσι φτάνετε να τρώτε ένα σνακ αντί να πίνετε νερό.

«Το σώμα μας αποτελείτε κυρίως από νερό. Εάν είστε αφυδατωμένοι, γίνεστε κυκλοθυμικοί, αισθάνεστε κουρασμένοι και χάνετε τη συγκέντρωσή σας. Αυτή η κατάσταση οδηγεί τον εγκέφαλο σε σύγχυση, καθώς και η πείνα έχει και τα ίδια αποτελέσματα», αναφέρει ο διατροφολόγος Rhiannon Lambert.

-Βιάζεστε όταν τρώτε ένα γεύμα:

Όταν τρώτε γρήγορα, το στομάχι σας γεμίζει επίσης γρήγορα. Ωστόσο, το μυαλό σας χρειάζεται χρόνο για να επεξεργαστεί το μήνυμα πως φάγατε. Όπως είναι ήδη γνωστό, το σώμα χρειάζεται 20 λεπτά για φτάσει το μήνυμα από το στομάχι στον εγκέφαλο και να πει «Είμαι πλήρης. Σταμάτα να τρως».