Όλοι μπορεί να πιούμε ένα ποτήρι κρασί παραπάνω με τη δικαιολογία ότι κάνει καλό στην υγεία μας. Είναι όμως έτσι ή υπάρχουν κρυμμένες παγίδες στην κατανάλωση του κρασιού;

Ένα ποτήρι κρασί την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, ρίχνοντας την LDL (κακή χοληστερόλη) στο αίμα, αλλά δύο ποτήρια κρασί την ημέρα αυξάνουν την πιθανότητα ανάπτυξης καρκίνου του μαστού.

Ένα ποτήρι κρασί την ημέρα μπορεί να αυξήσει την αντοχή των οστών, αλλά δύο ή περισσότερα ποτήρια την ημέρα μπορεί να τα αποδυναμώσουν. Η μείωση της οστικής πυκνότητας μπορεί να οδηγήσει σε οστεοπόρωση.

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη γραμμή σου μπλοκάροντας το σχηματισμό λιποκυττάρων, αλλά δύο ή περισσότερα ποτήρια την ημέρα μπορεί να αυξήσουν τα λίπη στο αίμα.

Πίνοντας κρασί με μέτρο, μπορείς να ενισχύσεις την ικανότητα να δημιουργείς και να διατηρείς μνήμες, αλλά δύο ή περισσότερα ποτήρια - ειδικά όταν συνδυάζονται με κάπνισμα – μπορεί να επιταχύνουν την εμφάνιση της νόσου του Alzheimer.

Πίνοντας ένα ποτήρι κρασί την ημέρα μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες να υποστείς εγκεφαλικό επεισόδιο, αλλά η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Θυμήσου ότι το μέτρο αποτελεί το κλειδί στην κατανάλωση του αλκοόλ!